• Mysac

magsjuka eller influensa? Är det någon som känner igen det här?

Alltså jag har de mest mystiska symptomen! I tisdags kände jag att jag började må kymigt i magen, och jag förstod att jag snart skulle bli dålig. Och det blev jag också, fick diare sen. Men sen gick det över! Efter detta har jag varit bra i magen, men nu känns det som om det är på gång igen. Jag har mått otroligt illa från och till, men inte kräkts. Eftersom det var så så trodde jag att jag hade magsjuka, det går ju överallt nu, var och varannan människa har det ju nu. Men samtidigt så har jag ont i hela kroppen och är alldeles yr, och har huvudvärk! ( visst låter det kul?! )

Om det är magsjuka så borde det ju för sjutton gå över snart, så jag börjar bli rädd att det nog är influensa av något slag. Magsjuka smittar ju som sjutton, men min dotter har inte fått det, och hon har aldrig haft det så hon är ju inte immun mot någon heller. om det är influensa kan jag få må dåligt ganska länge va,,,?

Vore jätte bra om någon som kände igen det här eller har en teori ville skriva! Förra gången jag hade influensa för ett år sedan kräktes jag och var dålig i magen och hade jättehög feber i en vecka, men nu är det som om det inte bryter ut! Jag vill hellre vara sjuk rejält ett par dagar och slippa det sedan,,,

Att jag undrar beror på att jag och sambon precis separerat och jag bor själv med dottern, och vill ju helst bli bra tills hon kommer hem igen på Söndag,,,men det får väl gå ändå annars,,

Hoppas ni är friskare än jag, stor kram!
    Mysac!

• Svar på tråden magsjuka eller influensa? Är det någon som känner igen det här?
  • Setta
    Ingen aning vad det kan vara men det låter inget kul... Hoppas du mår bättre snart...
    Det är säkert ett virus, det cirkulerar olika som e aggressiva.
    // Jessie, the mom
  • noname

jag tror att det är influensan...
    låter mera så om man hör sig för andra som legat med feber,huvudvärk osv så har de blivit dåliga i magen inte kräkts utan diarre.
    Hade d vart magsjukan så borde du blivit sjuk snart...=/

Look Into My Eyes...Tell Me What U See...U Dont See A Damn Thing...Cause U Cant Relate 2 Me...
  • Mysac

Vad snälla ni är som svarar! Jo det är nog influensan,,,jag får nog helt enkelt bädda ner mig och bara vänta på att bli bättre,,,,

• Maltes mamma

Så mår alla här omkring.....Magsjukan och influensan samtidigt...Hoppas att Du mår bättre snart....Kramen

• Mysac

Hihi, ja här är alla sjuka också! I just influensa och magsjuka, jag har aldrig varit med om något liknande! Bara att vänta,,, Tack för svaret!

Svar på tråden magsjuka eller influensa? Är det någon som känner igen det här?