• MoaElis

Skicka brev utrikes?

Jag sålde ett par biljetter till någon som tydligen bor i Norge. Ska skicka brevet rekommenderat. Någon som vet hur mycket dyrare det blir?

• Svar på tråden Skicka brev utrikes?
  • MoaElis

HAHA. Jag gissade på att få ett sådant svar. "Hej, du är en idiot, det är inte jag!" Charmigt. Jag vet dessvärre inte hur man kollar sånt, därav frågan. Jag ska skicka det rekommenderat också och inte med frimärken. 

• Frontline
    MoaElis skrev 2016-12-30 23:18:52 följande:
    HAHA. Jag gissade på att få ett sådant svar. "Hej, du är en idiot, det är inte jag!" Charmigt. Jag vet dessvärre inte hur man kollar sånt, därav frågan. Jag ska skicka det rekommenderat också och inte med frimärken. 
    Men jösses vet du var Google är?
    Prova att skriva rekommenderat brev till Norge kostar´kolla andra länken där...

www.google.se/search&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=zuBmWJ_nMq6r8wfMjogw
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Monchichier
    MoaElis skrev 2016-12-30 23:18:52 följande:

Du vet inte hur man kollar vad? Google? Du skriver bara in ordet "portotabell" i det fältet du skrev familjeliv.se för att komma hit. Sedan klickar du på den första träffen. Alltså länken högst upp i listan av sk. "träffar" du fått upp.
Svar på tråden Skicka brev utrikes?