Jag tänder något grymt på...
...tjejer med nagellack, och undrar om ni (kvinnor) skulle ha målade naglar om eran man ville det.
...tjejer med nagellack, och undrar om ni (kvinnor) skulle ha målade naglar om eran man ville det.
Har du varit utanför din grotta någon gång?
Jag har målade naglar för att jag tycker det är fint blå färg.
Nej, jag har fobi för naglar.
Yngre tjejer, mellan 16-19
Ja gubbsjuk, men tänk att få lära och få tillfredsställa och ge en 16åring orgasm istället förnamn hon skan få fumla med någon full jämnårig. Jag förstår verkligen att inte många hållet med migm men så är eet
Yngre tjejer, mellan 16-19
Ja gubbsjuk, men tänk att få lära och få tillfredsställa och ge en 16åring orgasm istället förnamn hon skan få fumla med någon full jämnårig. Jag förstår verkligen att inte många hållet med migm men så är eet
Nej, jag målar naglarna för att jag vill det. Gillar han nagellack kan ha fan köpa ett själv och måla sina egna jävla naglar.
Igenting, skrev nog i fel fält, skulle fortsätta meningen tänder på...
Ja, varför inte??!
Är väl inte så märkvärdigt att måla naglarna, en kan ju be om betydligt större grejer!
Så svar JA! det skulle jag göra om min man ville det, vi brukar göra saker för varandra ibland likaväl som för oss själva.
Självklart....jag skulle definitivt måla mina naglar om min man bad mig. Försöker alltid vara lyhörd för vad han tänder på och naglar känns som en liten grej att tillmötesgå :)
Tänder på Mary Jane. Hon är rent berusande.
Jag antog att denna tråd är helt allmän nu iofs.
Ja. Fast jag har alltid nagellack. Enda gången jag inte har det är de få minuter när jag tagit bort det gamla för att måla på nytt ;)
Jag tycker själv det är kul med naglar i perioder, och om det ger mannen en extra kick så varför inte?
Finns bra mycket knepigare saker jag hade gjort för ett bra sexliv faktiskt. Fast kanske inte det ni nu tror, haha!
En hårdkodad fetisch (dvs personen kan nästan inte komma utan den) måste på någon nivå tilltala mig också (t.ex. nipple clamps, ridspö), eller i alla fall kännas neutral för mig (vill att jag bär strumpbyxor, vill se på mig när jag sover).
Visst, har alltid målade naglar ändå så inget skulle ju ändras...
Tycker det låter omsorgsfullt av er att tänka så mycket på männen.