• TomAnd

Kvinnors sexuella fantasier?

STORBRITANNIEN. En ny brittisk studie har kartlagt kvinnors sexuella fantasier. Drygt 2000 kvinnor mellan 20-46 år deltog i studien och resultaten är minst sagt kittlande.

Den mest populära fantasin kommer från en scen ur filmen "The Graduate". Där förför karaktären Mrs Robinson en oskuld och lär honom alla kärlekens knep och hemligheter.

Kvinnorna som deltog i studien uppgav att tanken på att dra av sig stay-ups och strumphållare var nästan mer upphetsande än själva sexet.

På andra plats hamnade en betydligt snuskigare fantasi. Många brittiska kvinnor fantiserar nämligen om att hålla en man som sexslav.

"Det går att bevisa att det finns ett sexuellt organ som många människor underskattar och det är hjärnan. Det kan sannerligen vara en kvinnas väg till sexuellt nirvana", skrev forskarna i ett uttalande, enligt Times Of India.

Se hela sexlistan nedan.

1. Att låtsas vara "Mrs Robinson".

2. Att hålla en man som sexslav.

3. Att bli förförd av en muskulös främling.

4. Att låtsas vara en lyxig eskortflicka.

5. Att ha lesbiskt sex.

6. Att delta i en trekant med två killar.

7. Att delta i en orgie.

8. Att ha sex på en tropisk strand.

9. Att bli medlem av 10 000-metersklubben.

10. Att ha sex på offentligt plats.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnors sexuella fantasier?
  • Anonym (Tjejkompisen)

1, 5, 6 var bra av dem.

• Pussan

Röstade på 2 för det har jag inte gjort. Det verkar faktiskt häftigare än 7. Övriga har jag gjort så det är inga fantasier förutom Mrs Robinson som inte har någon lockelse för mig. 
    Nej fel, 10 000 m - klubben är jag inte riktigt med i, men jag har i a f sugit av min Lover i ett plan, det var häftigt, men mera för att det var bland en massa andra människor (nr 10) än för att det var just 10 000 m upp i luften. Och då fick jag svälja! Jag som bara brukar det låta rinna ur munnen, men inte den gången...

• TomAnd

Min fru gillar bl.a att prata om trekant , hur mkt hon går igång på övriga får jag kolla upp ;)

• Anonym (Inte imponerad)

Listan ovan är för mig ungefär lika spännande som fotriktiga skor eller kommunalvalet i Bjuv.

Ge mig åtminstone ett holodeck om det ska bli något nyskapande.

En tidsmaskin och en historiskt korrekt klädgarderob för år 1500-2500 hade sysselsatt mig ett tag men det lär dröja.

Sista steget är en dimensionsportal mellan alternativa verkligheter där sinnet kan blanda sig med andras och kroppen kan förändras till både utseende och funktion.

• Anonym (Kalas)

Blir tjejer tända av att ta på sex strumphållare eller stayups????
    Det måste ju vara något väldigt vanligt för det flesta....

• Anonym (hmmm)

Jag har nog uppfyllt mina sexfantasier så här långt.
    Kommer säkert bli så småningom men känner mig rätt mätt nu.

Tidigare var det iaf att ha trekant 2 killar, vilket jag hade när jag var 17 och även senare när jag var typ 22...
    Efter det så fantasireade jag om ha att ha fyrkant med en tjej och två killar, vilket jag hade för nåt år sedan, med min man, bästa vän och min mans bästa vän.
    Tjejsexet var det som lockade mig mest innan. Och det känner jag mig nöjd på nu, inget mer tjejsex för mig. Men häftig upplevelse!

• Anonym (Man1)

Satt en gång med min flickvän och några av våra klasskamrater.

Vi alla hade av nån anledning samma fantasi: att vara sexslaven.

Alltså jag, min flickvän och fyra tjejer till.

Jag som trodde jag var ensam med det.

Men ingen skulle vilja ha någon som sexslav

• Anonym (En fru)

Röstade på lesbiskt sex, vill verkligen prova det. Men nummer tre lockar mig enormt annars!!!

• Anonym (Kickan)

Att få riktigt hårt smisk över en äldre kvinnas knän.

• Anonym (Eva)

Nr6 men med fler killar som tar mig ordentligt på hotellrummet .....

• Anonym (Mia)

1, 4, 8 och ett antal olika scenarier där jag får smisk.

• Anonym (Eva)

I sommras fick jag uppleva det.....tagen av tre

Svar på tråden Kvinnors sexuella fantasier?