• Mumin

Undras hur Nanne Grönwall ser ut utan löshår?

Tittade precis på det nya Så ska det låta och slogs av tanken att jag aldrig sett Nanne Grönwall utan det gigantiska löshåret. Så jag har alltså ett rejält i-landsproblem, hur ser fru Grönwall ut utan 2/3 av håret? (för det måste vara minst 2/3 löslurv väl...)
    Kvällens frissa var ju en riktig showfrisyr, jag tycker att den passar henne när hon uppträder men här är hon ju lite mer "privat"...

Så ska det låta var förresten trevligt uppfräschat, jag tittade aldrig på det de senaste åren med den gamla staben för jag var trött på det. Nu känns det rätt kul igen, Peter Settman var riktigt bra.

• Svar på tråden Undras hur Nanne Grönwall ser ut utan löshår?
  • JKMNA

Jag gillade också programmet ikväll!
    Kul när den förnyar och det faktiskt blir bra. Som vanligt men ändå inte!

Satt också och klurade på det där med Nannes hår!
    Och lösögonfransar? Hur gammal är hon förresten!

Jag tycker att hon liknar ett litet troll eller en rumpnisse!

• JKMNA

Alltså, hon ser ju bra ut, inte så, men när man tänker på att hon inte är så himla ung längre så känns det så himla mycket med allt hår och så.
    Hade varit kul att se henne lite lagom uppklädd någon gång!

• ming

Jag blev chockad när jag läste att hon var född -62. Trodde ju att hon var mycket äldre!

• JKMNA

Ja! Jag hade rätt! Jag gissade på 44 innan!

• dessan59

hej! reagerade på den negativa tonen om Nanne Grönvall, för mig är jag glad att hon INTE liknar Jessica Andersson eller Systrarna Graaf. jag tycker att hon har ett personligt utseende. enorm utstrålning.sen att hon har mycket innan för pannbenet gör inte saken sämre. och hon är 44 år och ser bra ut, det är väl posetivt, för hon har en sjukdom som gör att hon tappar hår, hypotyrodea.

• dessan59

skrev fel, det ska vara hypertyrodea, ska det stå,jag har hypotyrodea, det menas att honhar Giftstruma som gör att hon tappar håret, hon har fått cellgifter för sin struma och det tappar man både hår och ögonfransar!

• JKMNA

Jag tycker inte att hon är ful. Hon sjunger bra och verkar supertrevlig. Men hon har ett speciellt utseende. Trollet stämde faktiskt bra! Hihi
    Vad synd med sjukdomen...

• Mumin

Jo, men jag har inget emot löshår, helst inte om man tappar hår! Men hon har ju ett enooooormt löshår, det är liksom inte bara lite utfyllnad utan en hel peruk som räcker ner till rumpan. Det är häftigt med stort hår men ibland kan en mer nauturlig look vara roligare. Jag tycker inte att hon är vacker så som hon ser ut nu, jag tror att hon hade varit mycket sötare med lite naturligare look.

Precis som Charlotte Perrelli, hon ser hemsk ut när hon har sådär jättemycket smink men råkar man se henne lite mer diskret makad så är hon mycket finare.

Så, nu har jag luftat mitt i-landsproblem. Ska bli kul att se melodifestivalen ikväll och få dissa lite frisyrer och kläder medan man själv sitter höggravid i fula mammabyxor och trycker i sig godis .

På tal om graviditet och melodifestival, vad sjutton hade Anna Sahlin på sig när hon framträdde i första delfinalen?!?!? Såg ut som nåt slags lös bärsjal för bebisar .

Svar på tråden Undras hur Nanne Grönwall ser ut utan löshår?