Djupt besviken
Måste skriva av mig. Känner mig så himla besviken av min sambo. Vi träffades för ca 1, 5 år sedan och mycket har hänt sedan dess. Vi blev gravida ganska fort, vi flyttade så att hans dotter sedan ett tidigare förhållande skulle kunna va hos oss varannan vecka. När vi träffades var han arbetslös och fick nått jobb där emellan och bytte sedan vid flytten men det tog ett tag innan han började jobba. Så jag gravid bytte jobb och jobbade enda fram till bf för att jag var så stressad över ekonomin. Strax efter vår son föddes så började min sambo jobba. Så skönt kände jag! Men nu har han börjat söla med jobbet av 5 hittills jobbade månader så har han varit hemma 1 månad till och från. Jag blir galen! Han säger att han inte trivs och tycker att det är skit jobbigt kan tillägga att han jobbar som distriktsäljare. Jag känner ett stort hån med tanke på att jag jobbade in i det sista innan vi fick barn och kan nu knappt njuta av min mammaledighet fullt ut utan att bli stressad över att han skall bli arbetslös igen.