Förmodligen Nymfoman(kvinna 33 år)
Tänker inte dra till med nåt i stil med "jag är nymfoman fråga mig vad ni vill" det känns lite stöddigt... (Men ni får fråga mig vad ni vill om vad som helst) jag tänker inte att jag är nå märkvärdig för det men när jag läser här på fl så känns det som att jag är ganska ensam i mitt slag. Jag är kvinna, 33 år, lyckligt gift och mamma till 3 underbara ungar. Livet är intensivt eftersom barnen är snart 3, 6 och 9 år och intensiva och det är full fart helt enkelt. Min man jobbar heltid men jag har alltid varit den som är hemma mest o har största ansvaret för barn och hem och är nöjd med att ha det så. Det är dock lite jobbigt ibland att vara så fruktansvärt kåt inombords hela tiden och vilja älska med min make jämt! Vi får till det i alla fall minst 1 gång i veckan, oftast 3-4 ggr/vecka. Men jag skulle såklart behöva mer även om jag är nöjd med vårat sexliv. Min man är 2 år yngre än mig men känns ibland som 20 år äldre haha. Han är lite gubbig. Innan han träffade mig var inte sex så viktig del i hans liv. Han har aldrig haft så stort behov helt enkelt. Men jag väckte ju upp något i honom ????. Jag vet hur som helst inte vilka punkter man ska pricka in för att definieras som nymfoman men jag är omättlig. Är lika kåt nu som när jag precis gjort min sexdebut som 17-åring. Min mormor var tydligen också nymfoman (hon gick bort när jag var 15 år så det har jag fått veta på senare år). Ja vad kan man säga mer... Jag är överlag en människa med mycket känslor, inte svårt för att visa känslor. Känner och tänker mer än många andra, känslomänniska helt enkelt. Men har ju lärt mig hantera känslostormar och även så min lust/stora sexaptit. Jag är väldigt öppen som person och älskar att prata om allt. Gillar ju prata sex massor men har ju taggat ner nu när man är mamma och sällan är barnfri. Väldigt sällan barnfri. Är nästan jämt med mina barn så man har ju fått lägga band på mig. Älskar ju att mysa och gosa med så gissa om barnen är gosiga ???? Men är maken nära så är det svårare att hålla händerna i styr, och han blir jättegenerad och nästan upprörd om jag är lite för på/ odiskret för barnen kan ju se! Det är lite kul för maken är lite pryd över lag. Men det det var ju värre i början... Jag skulle vilja ha massor av vild, hejdlös, passionerad sex med maken varje dag, flera gånger om dagen helst. Bli upptryckt mot väggen och upphånglad, tagen hårt i sängen, sprutat i alla hål.... funkar ju så klart inte att leva ut just nu... Å barnvakt är det ont om. Vi har knappt varit själva på 2 år... Jag har aldrig ens varit ifrån minstingen en natt... Men, men... Det är som det är. Är inte olycklig för det. Jag lär ju knappast sluta vara översexuell ????