• Svensksommar83

Förmodligen Nymfoman(kvinna 33 år)

Tänker inte dra till med nåt i stil med "jag är nymfoman fråga mig vad ni vill" det känns lite stöddigt... (Men ni får fråga mig vad ni vill om vad som helst) jag tänker inte att jag är nå märkvärdig för det men när jag läser här på fl så känns det som att jag är ganska ensam i mitt slag. Jag är kvinna, 33 år, lyckligt gift och mamma till 3 underbara ungar. Livet är intensivt eftersom barnen är snart 3, 6 och 9 år och intensiva och det är full fart helt enkelt. Min man jobbar heltid men jag har alltid varit den som är hemma mest o har största ansvaret för barn och hem och är nöjd med att ha det så. Det är dock lite jobbigt ibland att vara så fruktansvärt kåt inombords hela tiden och vilja älska med min make jämt! Vi får till det i alla fall minst 1 gång i veckan, oftast 3-4 ggr/vecka. Men jag skulle såklart behöva mer även om jag är nöjd med vårat sexliv. Min man är 2 år yngre än mig men känns ibland som 20 år äldre haha. Han är lite gubbig. Innan han träffade mig var inte sex så viktig del i hans liv. Han har aldrig haft så stort behov helt enkelt. Men jag väckte ju upp något i honom ????. Jag vet hur som helst inte vilka punkter man ska pricka in för att definieras som nymfoman men jag är omättlig. Är lika kåt nu som när jag precis gjort min sexdebut som 17-åring. Min mormor var tydligen också nymfoman (hon gick bort när jag var 15 år så det har jag fått veta på senare år). Ja vad kan man säga mer... Jag är överlag en människa med mycket känslor, inte svårt för att visa känslor. Känner och tänker mer än många andra, känslomänniska helt enkelt. Men har ju lärt mig hantera känslostormar och även så min lust/stora sexaptit. Jag är väldigt öppen som person och älskar att prata om allt. Gillar ju prata sex massor men har ju taggat ner nu när man är mamma och sällan är barnfri. Väldigt sällan barnfri. Är nästan jämt med mina barn så man har ju fått lägga band på mig. Älskar ju att mysa och gosa med så gissa om barnen är gosiga ???? Men är maken nära så är det svårare att hålla händerna i styr, och han blir jättegenerad och nästan upprörd om jag är lite för på/ odiskret för barnen kan ju se! Det är lite kul för maken är lite pryd över lag. Men det det var ju värre i början... Jag skulle vilja ha massor av vild, hejdlös, passionerad sex med maken varje dag, flera gånger om dagen helst. Bli upptryckt mot väggen och upphånglad, tagen hårt i sängen, sprutat i alla hål.... funkar ju så klart inte att leva ut just nu... Å barnvakt är det ont om. Vi har knappt varit själva på 2 år... Jag har aldrig ens varit ifrån minstingen en natt... Men, men... Det är som det är. Är inte olycklig för det. Jag lär ju knappast sluta vara översexuell ????

• Svar på tråden Förmodligen Nymfoman(kvinna 33 år)
  • Anonym (R)

Tycker du låter underbar.

När jag tänker nymfotjej tänker jag en tjej som går runt och tänker på andra män. Kollar dom i skrevet. Googlar efter monsterkukar. Är otrogen i tanke och handling...en jobbig jävla brud som man absolut inte vill ha som flickvän/mamma till sina barn.

Du däremot är ju sugen på din man.

Ha ett underbart liv.

• Svensksommar83

Haha tack för komplimangen! Njae det är ju faktiskt nånting negativt laddat kring ordet nymfoman så det är ju inget man berättar för vem som helst längre... Kanske när jag var yngre och modigare. Å säger man att man är översexuell så tänker väl folk att man är helt galen, juckar på allt som rör sig, borde låsas in hehe. Nä faktiskt inte googlat på monsterkukar öht och gillar inte att få kuk bilder haha (om det inte är min man som fotat sin men det skulle aldrig hända haha). Har aldrig varit otrogen mot maken och vill aldrig vara det heller men oj vilka vilda fantasier! För att inte tala om drömmarna på natten.

• Svensksommar83

I tidigare relationer så har jag haft svårt att vara trogen, men kan nog inte skylla det enbart på min nyfomaniska läggning utan det var så mycket annat också. Olyckliga och dåliga relationer och jag kände inte i dom relationerna den äkta kärlek som jag känner för min man. Jag har missbrukat sex en period i livet också. Men då hade jag precis blivit dumpad av min allra första kärlek och första sexpartner. Efter ett 4 år stormigt förhållande så levde jag ut som 22-åring å ja... Ni fattar grejen. Efter att försökt leka vuxenliv mellan 17-22 årsålder men en man som var helt fel för mig (och jag för honom) så sökte jag tröst och kärlek sängvägen i 1 års tid... Men det var då det. Men sex är o har alltid varit lite av en drog för mig, skillnaden är jag kan "hantera " drogen och tar den bara från min man.

• Anonym (R)
    KåtMorsa83 skrev 2017-01-05 00:56:36 följande:

I tidigare relationer så har jag haft svårt att vara trogen, men kan nog inte skylla det enbart på min nyfomaniska läggning utan det var så mycket annat också. Olyckliga och dåliga relationer och jag kände inte i dom relationerna den äkta kärlek som jag känner för min man. Jag har missbrukat sex en period i livet också. Men då hade jag precis blivit dumpad av min allra första kärlek och första sexpartner. Efter ett 4 år stormigt förhållande så levde jag ut som 22-åring å ja... Ni fattar grejen. Efter att försökt leka vuxenliv mellan 17-22 årsålder men en man som var helt fel för mig (och jag för honom) så sökte jag tröst och kärlek sängvägen i 1 års tid... Men det var då det. Men sex är o har alltid varit lite av en drog för mig, skillnaden är jag kan "hantera " drogen och tar den bara från min man.

Menar du att du fantiserar om andra män eller att du fantiserar vilda saker om/med din man?

I övrigt låter din ungdom som många när man var osäker på sig själv och livet.
  • Svensksommar83

Jag fantiserar ibland om andra män också men inga jag känner...

• Anonym (R)
    KåtMorsa83 skrev 2017-01-05 01:37:00 följande:

Jag fantiserar ibland om andra män också men inga jag känner...

Okej. Säkert vanligt bland både män&kvinnor det också. Inget man är nymfo för. Ber till högre makter dock att jag aldrig får en partner som gör de. Skulle kännas sjukt trist. Men det är alla olika och tycker olika. Jag fantiserar aldrig om en anan kvinna. Kan se en kvinna och tycka hon är jättefin. Men från det steget till att sitta och rycka i kuken om fantisera om henne och spruta är en helt annan femma. Då kan ja lika gärna knulla henne irl i mitt sätt att se de.
  • Anonym (R)

Oj vad jag stavade som en kratta börjar bli trötter! :)

• Linux1003

Det låter som ungefär mitt liv i detalj fast tvärtom. Jag vill gärna flera gånger om dagen och varje dag. Då är väl motsvarigheten satyriasis.

• Svensksommar83

Yes. Läste om motsvarigheten Satyriasis. Funderar på om det av någon anledning är vanligare än nyfomani (ordet anses tydligen nedlåtande och används inte så mycket längre i dagens samhälle då det mesta är normaliserat..) För inte kan det vara så i dagens moderna samhälle att kvinnor liksom jag som är omättliga på sex tycker/tror att det är något skamligt eller något man inte pratar om ????

• Linux1003
    KåtMorsa83 skrev 2017-01-05 10:52:27 följande:

Yes. Läste om motsvarigheten Satyriasis. Funderar på om det av någon anledning är vanligare än nyfomani (ordet anses tydligen nedlåtande och används inte så mycket längre i dagens samhälle då det mesta är normaliserat..) För inte kan det vara så i dagens moderna samhälle att kvinnor liksom jag som är omättliga på sex tycker/tror att det är något skamligt eller något man inte pratar om ????

Inget skamligt över det alls att vilja ha mycket sex med den man älskar. Enbart olyckligt att ens motpart inte är i närheten av en annans sexlust och mer öppen än bara vilja ha pryd vaniljsex. Man kanske inte behöver ha sex med skygglappar best case 1 gång per vecka men kvalitetssex 2-3 gånger per vecka. Det kanske är för mycket begärt, vad vet jag!
Svar på tråden Förmodligen Nymfoman(kvinna 33 år)