• RipNikita

    Någon som gått på pergotime?

    Hej! Jag har pco och ingen ägglossning. 


    Jag ska vi nästa mens börja med pergotime. Är det någon som gott på pergotime som kan dela med sig och höja mitt hopp ?

  • Svar på tråden Någon som gått på pergotime?
  • Anonym (Pcoare)

    Vi försökte få barn i nästan i två år, fick Pergo enkelkur och blev gravid på första försöket :) hade inga biverkningar mer än ägglosningssmärta som inte var av denna värld!!

  • RipNikita
    Anonym (Pcoare) skrev 2017-01-05 22:23:22 följande:

    Vi försökte få barn i nästan i två år, fick Pergo enkelkur och blev gravid på första försöket :) hade inga biverkningar mer än ägglosningssmärta som inte var av denna värld!!


    Det låter inte roligt med ägglossningssmärtan, men skönt ändå att de bara va det =) Grattis =) du gav mig hopp

  • Hållis89

    Pergotime finns ej kvar, det har slutat säljas men det finns annat som heter Letrozol som ersätter Pergotime. :)

    Jag har dock inte pco men oregelbunden ägglossning. Åt pergotime innan nyår men nu har jag börjat med letrozol istället och ska tydligen få nån ägglossningspruta oxå så det ska bli ägglossning.

  • RipNikita
    Hållis89 skrev 2017-01-06 21:22:12 följande:

    Pergotime finns ej kvar, det har slutat säljas men det finns annat som heter Letrozol som ersätter Pergotime. :)

    Jag har dock inte pco men oregelbunden ägglossning. Åt pergotime innan nyår men nu har jag börjat med letrozol istället och ska tydligen få nån ägglossningspruta oxå så det ska bli ägglossning.


    Hej vet att pergotime slutat säljas men hämtade ut innan de försvann. ?

    Okej lycka till ?
  • Anonym (Pergo)

    3 graviditeter första kuren varje gång med pergotime

  • Johanna1993

    Hej!

    Jag har pco och har egen mens en gång om året ungefär. Äter just nu provera för att kalla fram en blödning "mens". Sen när jag får mensen ska jag börja med pergotime på femte mensdagen. Hoppas verkligen det tar sig snart ????????

  • RipNikita
    Johanna1993 skrev 2017-01-09 07:14:53 följande:

    Hej!

    Jag har pco och har egen mens en gång om året ungefär. Äter just nu provera för att kalla fram en blödning "mens". Sen när jag får mensen ska jag börja med pergotime på femte mensdagen. Hoppas verkligen det tar sig snart ????????


    På 5 mens dagen? Jag har fått att jag ska ta den från dag 1. Ja det får vi verkligen hoppas. Lycka till! Kämpa på
  • RipNikita
    Johanna1993 skrev 2017-01-09 07:14:53 följande:

    Hej!

    Jag har pco och har egen mens en gång om året ungefär. Äter just nu provera för att kalla fram en blödning "mens". Sen när jag får mensen ska jag börja med pergotime på femte mensdagen. Hoppas verkligen det tar sig snart ????????


    På 5 mens dagen? Jag har fått att jag ska ta den från dag 1. Ja det får vi verkligen hoppas. Lycka till! Kämpa på
  • Camspr

    Jag har en cykel på 48 dagar, denna månaden tog jag pergotime och för första gången någonsin fick jag utslag på ägglossningsstickan!! Har pcos

  • Anonym (Pergo)
    TvåBarnsMamma skrev 2017-01-26 18:54:28 följande:

    Någon som har pergotime över? Kan inte ta den tablette. Som ersätter pergotime :( förtvivlad


    Varför kan du inte ta den?
  • TvåBarnsMamma
    Anonym (Pergo) skrev 2017-01-26 19:48:10 följande:
    Varför kan du inte ta den?
    Pga risker utifrån heriditet. Hoppas dock att någon vänlig själ har över som fått sitt plus och kan tänka sig dela med sig av Pergo
  • cino80
    TvåBarnsMamma skrev 2017-01-26 18:54:28 följande:

    Någon som har pergotime över? Kan inte ta den tablette. Som ersätter pergotime :( förtvivlad


    Hej!

    Jag tror att jag kan ha något i lådorna hemma sedan tidigare försök.
  • TvåBarnsMamma
    cino80 skrev 2017-02-14 18:11:52 följande:
    Hej!

    Jag tror att jag kan ha något i lådorna hemma sedan tidigare försök.
    Men är de sant?? Skulle du tänka dig att dela med av dessa? Skicka ett meddelande
Svar på tråden Någon som gått på pergotime?