• Nyfiken fru 86

Buttplug, tjejer?

En nybörjarfråga till er tjejer som har använt buttplug.
    Min man och jag skämtade om buttplugs igår kväll och jag kunde gärna pröva men jag tror inte att jag fattat hela grejen.
    Hur använder ni pluggen:
    - som upptändning i timmar före själva sexet
    - som lek och "show för mannen
    - som uppmjukning före analsex
    - vid egen onani
    - använder ni båda samma plug ?
    Puss o kram!

• Svar på tråden Buttplug, tjejer?
  • Anonym (Följer intresserat)

Följer intresserat

• Robert 832

Vitsen med en plugg till skillnad från en dildo är att den är menad att sitta kvar. Den kan användas med framgång i dominanslekar. där den undergivna får order om att gå runt med en plugg i hela dagen, på arbetet etc.
    I sexakten kan en plugg förhöja njutningen för både kvinna och man iom att hon upplevs som trångare med en plugg som tajtar till.
    Sen kan man använda pluggar av olika storlek med längre tid som en sorts träning att vidga anus och göra analsex lättare.

• leonie

Det beror väl lite på, en plug med "diamant" i, är ju klart snygg att titta på när den sitter i, och min man älskar att se den glimra till där bak, när vi har sex, lr om han ligger i sängen och jag klär av mig naken och går ut från rummet och han kan se den glittra till, han blir helsåld, men han är också otroligt fixerad vid min rumpa och älskar allt som har med den att göra. Vi kan ligga så han får slicka och leka med min anal, föra in en plug, leka med den, byta till en större, annan form osv... det är ju något han finner otroligt upphetsande och älskar att få göra. Vi har en plug inne när vi har sex, det blir trängre inne i fittan när han penetrerar så han stimuleras mer av den han med osv....

Så vi kan ha den som förspel, under sex, som överraskning till min man.... vi kanske går ut en kväll, kan jag sätta i en, låter han få reda på det först senare när vi äter middag att hm, börjar bli lite obehagligt att sitta på en hård stol typ;)... han börjar ana vad som finns där.... och det gillar han, jag kan gå in på toa, skicka ett sms där han ser att den sitter i och skicka till honom där han sitter i baren.... bara för att kåta upp honom tills vi kommer hem....

Jag kan lägga en plug innanför dörren när han kommer hem, så ban vet att ikväll får han leka som han vill med min rumpa... så ja, det kan göras på många sätt:)

• Rambo69
    leonie skrev 2017-01-07 13:28:30 följande:

Det beror väl lite på, en plug med "diamant" i, är ju klart snygg att titta på när den sitter i, och min man älskar att se den glimra till där bak, när vi har sex, lr om han ligger i sängen och jag klär av mig naken och går ut från rummet och han kan se den glittra till, han blir helsåld, men han är också otroligt fixerad vid min rumpa och älskar allt som har med den att göra. Vi kan ligga så han får slicka och leka med min anal, föra in en plug, leka med den, byta till en större, annan form osv... det är ju något han finner otroligt upphetsande och älskar att få göra. Vi har en plug inne när vi har sex, det blir trängre inne i fittan när han penetrerar så han stimuleras mer av den han med osv....

Så vi kan ha den som förspel, under sex, som överraskning till min man.... vi kanske går ut en kväll, kan jag sätta i en, låter han få reda på det först senare när vi äter middag att hm, börjar bli lite obehagligt att sitta på en hård stol typ;)... han börjar ana vad som finns där.... och det gillar han, jag kan gå in på toa, skicka ett sms där han ser att den sitter i och skicka till honom där han sitter i baren.... bara för att kåta upp honom tills vi kommer hem....

Jag kan lägga en plug innanför dörren när han kommer hem, så ban vet att ikväll får han leka som han vill med min rumpa... så ja, det kan göras på många sätt:)

Jag är nyfiken av att se dig med butplug intryckt :) 
    Gå med i gruppen sex chat/privata bilder mm du hittar den på sidan 3 bland grupperna. Lägg gärna upp en bild på dig där. 
    Kramiz
  • Anonym (Följer intresserat)
    leonie skrev 2017-01-07 13:28:30 följande:

Låter väldigt intressant det ni håller på med. Hade gärna varit din man. :)
Svar på tråden Buttplug, tjejer?