• tuntemattomana

    Passar liggdel till enkelvagn Emmaljunga även syskonvagn? Och fler funderingar..

    Jag har köpt en beg emmaljunga till vårt barn som kommer i vår.
    Jag fick med chassi, liggdel, sittdel och en "mellandel" med bygel där barnet sitter lie tillbakalutat.. Som ett bra steg mellan ligg och sittdelen. 

    Nu funderar jag på att även köpa en syskonvagn då storasyster 2,5 år ju behöver åka med ibland.

    Kan man använda liggdelen eller sittdelen från singelvagnen till chassit till syskonvagnen? Någon som vet?

    Min budget är lite tajt så funderar på om jag borde sälja allt jag köpt och satsa bara på en syskonvagn?
    Har också hört att det finns vagnar man kan göra om till syskonvagn/enkelvagn, är det bra tro? Känns som att ju fler funktioner ju sämre vagn?

    Jag är inte så insatt i vagnvärlden så jag behöver hjälp.. ;)

  • Svar på tråden Passar liggdel till enkelvagn Emmaljunga även syskonvagn? Och fler funderingar..
  • kaatriin

    Hej!

    De beror lite på vilken emmaljunga du har :) Supervikingens ligg/sittdel kan man flytta över till deras nya Double 735 :)

    Vi letar just nu syskonvagn och är lite intresserade av Bugaboo Monkey Dou, den kan man göra om till singel respektive sysko vagn :) Den har ett chassi man kan göra bredare eller smalare genom att öppna en spärr. Verkar så himla smidigt om man ibland inte behöver syskonvagn som vi! :) Den kostar dock därefter... :(

  • tuntemattomana
    kaatriin skrev 2017-01-07 07:32:15 följande:

    Hej!

    De beror lite på vilken emmaljunga du har :) Supervikingens ligg/sittdel kan man flytta över till deras nya Double 735 :)

    Vi letar just nu syskonvagn och är lite intresserade av Bugaboo Monkey Dou, den kan man göra om till singel respektive sysko vagn :) Den har ett chassi man kan göra bredare eller smalare genom att öppna en spärr. Verkar så himla smidigt om man ibland inte behöver syskonvagn som vi! :) Den kostar dock därefter... :(


    tack för svaret :)
    ska kolla upp vilka delar jag har :D
Svar på tråden Passar liggdel till enkelvagn Emmaljunga även syskonvagn? Och fler funderingar..