Anonym (Fd testoman) skrev 2017-01-07 15:46:22 följande:
Svårt att säga än, kan vara fel på andra testet kan vara otydliga test osv osv. Men det är just därför man inte ska testa innan bim. Missfall så tidigt räknas inte ens i statistik då det uppskattas vara jättevanligt att ägget bara blir befruktat men inte fastnar riktigt och du får "missfall" som helt vanlig mens. Mellan 30-40 % enligt en del forskning men vissa studier menar 50% av alla "graviditeter" uppskattas inte fastna i livmoderväggen men då hinner ett test innan bim ibland fånga upp hormonet då befruktning ändå skett. Detta streck eller plus brukar dock vara svagt.
Sissimoine skrev 2017-01-08 23:40:02 följande:
Nu kommer jag med ett fruktansvärt tråkigt svar, men kände igen mig så mycket. Hänt liknande med mig 4 gånger. Testat svagt plus som blir svagare när dagarna går, sen kommer det som en kraftig mens/missfall strax efter BIM.
Behöver inte vara så för dig såklart, testet kan ha varit dåligt också
Summerchild skrev 2017-01-09 00:25:42 följande:
Jag har tyvärr också varit med om det. Och dom testen är mkt svaga vid bim och så kommer en sen mens. Hänt många ggr faktiskt. Där deg har gått bra så har jag haft starkt vid bim
Tog två nya tester nu två dagar senare, olika tester och båda visade starkare än testerna jag tagit hittills, SÅ skönt :)