• Anonym (Bella)

onormalt att föredra analsex som tjej?

Förr ville jag aldrig ha analsex för jag tyckte att det gjorde så ont i början men nu och senaste halvåret så har jag och min kille nästan bara analsex. Vi kan börja lite i fittan men jag tröttnar ganska snart och ber honom då att köra in den i min rumpa istället. Vilket han älskar som tur är. Jag undrar om det är konstigt att föredra analsex framför vaginalt? Och vad tycker ni killar om tjejer som älskar analsex? Min kille skryter för sina polare för deras tjejer vägrar ta den där bak.

• Svar på tråden onormalt att föredra analsex som tjej?
  • Rille92

Tycker du om att ha analsex och han gillar det så bara kör på tycker jag

• 100kgpappa

Är väl ganska ovanligt att i princip bara ha analsex, men inte onormalt på något sätt!

Tjejer som älskar analsex är det bästa jag vet, och är faktiskt rätt ointresserad av tjejer som gillar det.

Vill dock inte bara ha analsex, men det ska vara en naturlig del av sexet.

• Anonym (Tina)

Så ofräscht att ha en kille som skryter för sina kompisar om att tjejen vill ha mycket analsex...

• MrFlex

Egentligen spelar det väl ingen roll hur du förhåller dig till övriga kvinnor? Så länge du och din partner gillar läget så det bara att köra på.

Hur vanligt det är har jag verkligen ingen aning om men jag känner i alla fall 4 kvinnor som precis som du föredrar analsex framför vaginalsex. Därmed är du inte unik:)

• Anonym (Z)

Den ovanliga här är din kille, vad ni gör i sängen är mellan er två och inte mellan er och hans kompisar. Vill du ha kompisarna med i sovrummet? För det är i princip där han sätter dem med sitt skryt. Det är riktigt ruttet att berätta såna saker om sin flickvän.

Och nej du är inte onormal som tycker om analt, många gör det.

• Anonym (Lukten illa)

Jag kommer aldrig att göra det.
    Vill inte se eller lukta bajs !!

• Anonym (Z)
    Anonym (Lukten illa) skrev 2017-01-08 10:16:23 följande:

Vad har du haft för äckliga sexpartners? Folk som gillar analt har det inte när de är skitnödiga precis och de flesta tvättar rumpan liksom man tvättar övriga kroppen.
  • Rikard

Den onormala och ovanliga här är din kille.
    Man skryter inte för sina polare om vad man får göra i sexväg lika lite som man klagar över vad man inte får göra.
    Under mitt vid det här laget ganska långa liv har jag aldrig varit med om att prata med mina vänner om vad vi gör eller inte gör med vara partner. Det vore för dålig stil.

• Anonym (Man40)
    Anonym (Lukten illa) skrev 2017-01-08 10:16:23 följande:

Oskulden har talat.
  • Solsveda

Ni har tur där det funkar. Min fru vill inte ha analsex efter att vi skaffat barn, det är inte skönt längre enligt henne!? Tyvärr har vi knappt sex alls längre då hon inte har lust, det är verkligen en relationsdödare!

Svar på tråden onormalt att föredra analsex som tjej?