• Anonym (Orolig)

Bitestiklarna sprack vid onani?!

Hej!

Inatt när jag onanerade så kände jag hur bitestiklarna blev stenhårda, sen rätt utan vidare så bubbla det till i ena och den tömdes men vart?! Jag kom ju inte heller! Och det gjorde inte ont.

Har ju hört att det kan gå bakvägen när man kommer men vad fan är det här?

Jag får smärta om jag försöker onanera, men om jag tex är uppe och går så gör det inte ont.

Känner jag under magen på vänstra sidan så känns det som en knöl, själva känslan jag har är att det är något i nedre delen av magen som inte ska vara där det är sån känsla har jag.

Känns aningen skumt nu i magen och tar jag där nere så får jag en kräkteflex direkt och klump i halsen

• Svar på tråden Bitestiklarna sprack vid onani?!
  • Anonym (Orolig)

Glöm det där med knölen det var lika på andra sidan

• Anonym (Orolig)

Nu är jag hemma igen , läkaren hittade inget fel som tur var men däremot såg ven han en svullnad.

Hans enda förklaring var att om man inte haft utlösning på ett tag samtidigt som man lyckas hålla sig länge så kan trycket bli för stort och då trycker den ut allt bakvägen , det gör ont och fastnar det så gör det ännu ondare

• i-o
    Anonym (Orolig) skrev 2017-01-08 09:49:55 följande:

om man inte haft utlösning på ett tag samtidigt som man lyckas hålla sig länge så kan trycket bli för stort och då trycker den ut allt bakvägen , det gör ont och fastnar det så gör det ännu ondare

Skönt. Då har åtminstone jag något att se fram emot. Fast jag tvivlar starkt på sanninghalten, som du förstår.
  • Anonym (xyz)

3 dagar utan utlösning är maximum för mig, sedan kommer fysiska obehag i testiklarna. Varje eller varannan dag funkar bra, och det ska tydligen minska risken för prostatacancer att ha utlösning ofta.

• i-o
    Anonym (xyz) skrev 2017-01-08 13:23:01 följande:

3 dagar utan utlösning är maximum för mig, sedan kommer fysiska obehag i testiklarna. Varje eller varannan dag funkar bra, och det ska tydligen minska risken för prostatacancer att ha utlösning ofta.

Haha vem fan bryr sig om prostatacancer. Bara ytterligare en skit sak som livet erbjuder somliga som en konsekvens av att man låter bli en ovana, om det inte är ren och skär propaganda.
    Med den logiken skulle hållning av tamboskap av hankön visa samma resultat, vilket det inte gör.

Att låta bli utlösning är bara nyttigt och peniskontroll är bra att ha, har du aldrig varit ung?
  • i-o
    i-o skrev 2017-01-08 13:45:05 följande:
    Haha vem fan bryr sig om prostatacancer. Bara ytterligare en skit sak som livet erbjuder somliga som en konsekvens av att man låter bli en ovana, om det inte är ren och skär propaganda.
    Med den logiken skulle hållning av tamboskap av hankön visa samma resultat, vilket det inte gör.

Att låta bli utlösning är bara nyttigt och peniskontroll är bra att ha, har du aldrig varit ung?
    Eller så är det lögn på lögn från TS. :D
  • Anonym (Orolig)
    i-o skrev 2017-01-08 13:46:24 följande:

Eller så är det lögn på lögn från TS. :D

Nej det är inget påhitt , att skriva frågeställning om bitestiklarna hade spruckit var väl kanske lite väl dramatiskt men haha.. det gjorde så förbannat ont och jag förstod inte vad som hände eftersom jag inte var i närheten av att komma, hade det skett i samband med utlösning så hade man väl misstänkt att utlösningen åkt in i urinblåsan, men nu tröcks den tillbaka av trycket mot prostatan eller vart hamnar det?

Nu gick bitestiklarna från stenhård till platt som en sprängd ballong helt utan anledning samtidigt som du känner extrem smärta och en känsla av att någonting har hamnat på helt fel ställe där det inte hör hemma, den vidriga känslan som var i nedre delen av magen fick mig att bli kallsvettig illamående och yr.

Smärtan gjorde så jag knappt kunde gå, hade tillomed problem att trycka ner kopplingen i bilen och det kändes som en nerv i benet var i kläm för varje gång jag rörde benet så ilade det och strålade ner för benet och det svullnade vid bitesticklen mot låret och upp mot nedre delen av magen.

Förklara det om det "bara gick åt fel håll" ? Inte ens läkaren var säker och kunde förklara varför svullnaden och smärtan bara lättade sen , han sa något om att det ev hade fastnat någonstans.

Nu snackar vi inte har inte fått utlösning på en vecka ömhet, det är inte i närheten av vad jag fick känna

Han sa även att om man missbrukar amfetamin så kan förminskningen av blodkärlen ställa till med såna här symptom om blodet knappt kan passera.

Jag har visserligen adhd medicin men det var knappast en stor mängd av den i kroppen då.
  • i-o
    Anonym (Orolig) skrev 2017-01-08 14:59:31 följande:
    Nej det är inget påhitt , att skriva frågeställning om bitestiklarna hade spruckit var väl kanske lite väl dramatiskt men haha.. det gjorde så förbannat ont och jag förstod inte vad som hände eftersom jag inte var i närheten av att komma, hade det skett i samband med utlösning så hade man väl misstänkt att utlösningen åkt in i urinblåsan, men nu tröcks den tillbaka av trycket mot prostatan eller vart hamnar det?

Nu gick bitestiklarna från stenhård till platt som en sprängd ballong helt utan anledning samtidigt som du känner extrem smärta och en känsla av att någonting har hamnat på helt fel ställe där det inte hör hemma, den vidriga känslan som var i nedre delen av magen fick mig att bli kallsvettig illamående och yr.

Smärtan gjorde så jag knappt kunde gå, hade tillomed problem att trycka ner kopplingen i bilen och det kändes som en nerv i benet var i kläm för varje gång jag rörde benet så ilade det och strålade ner för benet och det svullnade vid bitesticklen mot låret och upp mot nedre delen av magen.

Förklara det om det "bara gick åt fel håll" ? Inte ens läkaren var säker och kunde förklara varför svullnaden och smärtan bara lättade sen , han sa något om att det ev hade fastnat någonstans.

Nu snackar vi inte har inte fått utlösning på en vecka ömhet, det är inte i närheten av vad jag fick känna

Han sa även att om man missbrukar amfetamin så kan förminskningen av blodkärlen ställa till med såna här symptom om blodet knappt kan passera.

Jag har visserligen adhd medicin men det var knappast en stor mängd av den i kroppen då.
    Ännu en lögn.

Det är din hälsa såklart, men hur klarade sig ADHD-personer innan det fanns "medicin" då?
  • Anonym (Bonnie)

Har du kunnat få utlösning efter detta?

• Anonym (xyz)
    i-o skrev 2017-01-08 13:45:05 följande:
    Vem håller tamboskap tills de dör av hög ålder eller en åldersrelaterad sjukdom? Långt innan dess blir de mat till oss människor.

Prostatacancer är dessutom lurig för även om man får reda på att man har det så vet man inte om man kommer dö eller ens få några symptom av den. Behandlar man den är risken stor att man blir impotent.

Det enda samband jag känner till mellan utlösningsfrekvens och prostatacancer säger att det är bra att ha utlösning ofta. Det här med att hålla sig eller ha Tantrasex utan utlösning fattar jag inte. Vad är vitsen med att behärska sig och bli frustrerad när det gäller något som troligen är nyttigt att göra? Enligt min åsikt är det bättre att onanera (eller knulla) och sedan kunna koncentrera sig på något annat.
  • i-o
    Anonym (xyz) skrev 2017-01-08 16:19:04 följande:
    Vem håller tamboskap tills de dör av hög ålder eller en åldersrelaterad sjukdom? Långt innan dess blir de mat till oss människor.

Prostatacancer är dessutom lurig för även om man får reda på att man har det så vet man inte om man kommer dö eller ens få några symptom av den. Behandlar man den är risken stor att man blir impotent.

Det enda samband jag känner till mellan utlösningsfrekvens och prostatacancer säger att det är bra att ha utlösning ofta. Det här med att hålla sig eller ha Tantrasex utan utlösning fattar jag inte. Vad är vitsen med att behärska sig och bli frustrerad när det gäller något som troligen är nyttigt att göra? Enligt min åsikt är det bättre att onanera (eller knulla) och sedan kunna koncentrera sig på något annat.
    Något kan man säga om dig åtminstone. Du är inte speciellt intellektuellt stimulerande eller speciellt kreativ.

Mycket snack om prostatacancer nu. Verkar ju nästan som att livet handlar om att föröka sig för dig. Ganska groteskt och enfaldigt att läsa faktiskt. Nästan som att du själv inte har en aning om hur det är att vara man, annars tvivlar jag på att du skulle dra de parallellerna.

Annars så är väl de flesta människor släkt med varandra på ett eller annat vis. Så att adoptera är ett ganska bra alternativ till egna. Då behöver man dessutom aldrig känna sig lika känslomässigt bunden till dessa om olyckan skulle vara framme t.ex.
  • Anonym (Orolig)
    Anonym (Bonnie) skrev 2017-01-08 16:04:04 följande:

Har du kunnat få utlösning efter detta?

Nej nu verkar jag vara helt steril , det kommer ingenting och gör jävligt ont.

Men jag har hittat info på nätet som stämmer in:

Bitestiklarna blir överfyllda och under samlag eller onani så klarat dom inte trycket som blir så "spärren" släpper ut allt i sädesledaren och bildar klumpar som trycker på nerver, därav smärtan.

Vid utlösning ska ju bitestiklarna skjuta ut sädesvätskan för om jag har förstått rätt så är dom en "hållplats" som samlar upp sperman som testicklarna skapat i väntan på samlag och utlösning.

Jag kanske har väldigt högt testosteron eftersom jag tränar mycket om det kan ha att göra med det?
  • i-o

I värsta fall får du våta drömmar? Det som mellanlagras återabsorberas troligtvis, annars vore det väldigt ologiskt.
    Det sägs ju att Ali inte hade något sexuellt ö.h.t. flera månader innan sina matcher för att vara on edge.

Hela den här tråden är lite meh.

• Anonym (Orolig)
    i-o skrev 2017-01-09 10:22:47 följande:

I värsta fall får du våta drömmar? Det som mellanlagras återabsorberas troligtvis, annars vore det väldigt ologiskt.

Det sägs ju att Ali inte hade något sexuellt ö.h.t. flera månader innan sina matcher för att vara on edge.

Hela den här tråden är lite meh.

Du är antingen efterbliven eller ett troll.
  • i-o
    Anonym (Orolig) skrev 2017-01-09 10:33:33 följande:
    Du är antingen efterbliven eller ett troll.
    Det är vanligt att man ofta projicerar sina egna egenskaper på andra när man får ett förändrat stämningsläge.
Svar på tråden Bitestiklarna sprack vid onani?!