i-o skrev 2017-01-08 13:46:24 följande:
Eller så är det lögn på lögn från TS. :D
Nej det är inget påhitt , att skriva frågeställning om bitestiklarna hade spruckit var väl kanske lite väl dramatiskt men haha.. det gjorde så förbannat ont och jag förstod inte vad som hände eftersom jag inte var i närheten av att komma, hade det skett i samband med utlösning så hade man väl misstänkt att utlösningen åkt in i urinblåsan, men nu tröcks den tillbaka av trycket mot prostatan eller vart hamnar det?
Nu gick bitestiklarna från stenhård till platt som en sprängd ballong helt utan anledning samtidigt som du känner extrem smärta och en känsla av att någonting har hamnat på helt fel ställe där det inte hör hemma, den vidriga känslan som var i nedre delen av magen fick mig att bli kallsvettig illamående och yr.
Smärtan gjorde så jag knappt kunde gå, hade tillomed problem att trycka ner kopplingen i bilen och det kändes som en nerv i benet var i kläm för varje gång jag rörde benet så ilade det och strålade ner för benet och det svullnade vid bitesticklen mot låret och upp mot nedre delen av magen.
Förklara det om det "bara gick åt fel håll" ? Inte ens läkaren var säker och kunde förklara varför svullnaden och smärtan bara lättade sen , han sa något om att det ev hade fastnat någonstans.
Nu snackar vi inte har inte fått utlösning på en vecka ömhet, det är inte i närheten av vad jag fick känna
Han sa även att om man missbrukar amfetamin så kan förminskningen av blodkärlen ställa till med såna här symptom om blodet knappt kan passera.
Jag har visserligen adhd medicin men det var knappast en stor mängd av den i kroppen då.