Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Maxibol

Sida för träffar

Ni som har en diskret älskarinna, hittade ni personen på någon sajt ?

• Svar på tråden Sida för träffar
  • Anonym (Vm)

Jag har en diskret älskare, båda är gifta. Vi träffades via victoriamilan.

• Sommarman42

Kan hålla med om VM men tror tyvärr att det var bättre förr. Hade en kk i två år som jag träffade där men av olika skäl träffas vi inte längre. Uppsökte då VM igen men nja... det är lite "dött", tyvärr.

• Anonym (ålder ?)
    Maxibol skrev 2017-01-08 20:21:26 följande:

VM känns hel dött, testat det innan och alltid samma medlemmar.

Kanske finns någon mogen kvinna här ifrån Nordvästra Skåne ? ????

Hur gammal är du och vad jobbar du med ?
    Du får introducera dig lite mer ..

• Maxibol
    Anonym (ålder ?) skrev 2017-01-08 20:48:34 följande:

Hur gammal är du och vad jobbar du med ?

Du får introducera dig lite mer ..

Jag är 35 och försäljningschef. Resten tar vi inte här ????
  • holidodi

Bättre att ragga på krogen, det funkar alltid bäst med direkt kontakt. Så gjorde jag när jag var singel. Vad man ser är det man får. Och så får man känna efter personkemin med en gång. Prova vilken krog som passar dig bäst i ålder och tillgänglighet.

• Anonym (Uttråkad sambo....)

Bara hört om vs. Krogen känns sådär, med risk att träffa på fel folk :)

• Maxibol
    Anonym (Uttråkad sambo....) skrev 2017-01-09 23:41:12 följande:

Bara hört om vs. Krogen känns sådär, med risk att träffa på fel folk :)

Vad är vs ?
  • Anonym (Two Headed Dog)
    holidodi skrev 2017-01-09 15:25:03 följande:

Bättre att ragga på krogen, det funkar alltid bäst med direkt kontakt. Så gjorde jag när jag var singel. Vad man ser är det man får. Och så får man känna efter personkemin med en gång. Prova vilken krog som passar dig bäst i ålder och tillgänglighet.

Vet inte hur jag hamnade här eftersom jag inte letar någon sida för träffar (är i ett lyckligt förhållande), men ändå en fråga av nyfikenhet till dig eller någon annan.

Ts verkar vara ute efter ett diskret sidoförhållande (låt oss anta det i alla fall). Om man haffar någon på krogen, är det då inte svårt att inleda något mer bestående? Eller rättare sagt, hur föreslår man det när man hånglar med någon okänd på dansgolvet? Krogen är perfekt för tillfälliga förbindelser och kanske att hitta en kk om man är singel, men kanske inget mer stadigt (och hemligt)? Har du eller någon annan någon kommenar på det?
Svar på tråden Sida för träffar