Här kommer en liten sammanfattning av hur det gick på dagens gangbang!
Det var en lite annorlunda upplevelse, detta mitt första GB... Det var ca 20 herrar på plats för att tillfredsställa denna kvinna. (Hon var äldre, närmare 50 - männen var från 30 till 60 skulle jag tro.) Först var det en genomgång av förhållningsregler, så som krav på kondom, inga fingrar i hennes underliv, satsen önskade hon har på brösten/magen, etc. Det var tydligy vad som gällde och det fanns några på plats för att säkerställa att alla skötte sig. Om någon avvek från reglerna var de tydliga med att det skulle innebära att man åker ut. Proffsigt upplägg, så att säga. Sedan var det "varsågoda".
Det vart lite avvaktande så det föll sig att jag var bland de första att kliva fram. Min tanke från början var annars att avvakta lite. Kvinnan satt på sängkanten till en stor säng och började först suga en kille och tog samtidigt tag i min kuk och runkade mig. Andra klev fram och händer smekte henne från flera håll, något hon uppskattade. Sedan sög hon mig. Inte så djupt, men hon gjort det bra! Det var väldigt upphetsande att se och höra hur hon girigt sög. Efter några minuter så tog hon nästa och jag klev ett steg åt sidan för att släppa fram fler, för det började trycka på i "ledet" bakom. Men jag stod nära och när hon bytte kuk igen så tog hon min igen och började suga, en bra stund faktiskt. Så jag fick bra utdelning, tror hon gillade min kuk.
När hon sedan bytte igen så vände hon sig och la sig på rygg i sängen istället.
En kille kröp upp i sängen och började knulla henne. Jag tog av mig brallorna och stod på knä bredvid och såg hur hans ganska kraftiga kuk knullade henne. Efter en stund drog han sig ur, slet av kondomen och sprutade upp över hennes bröst och mage - enligt kvinnans önskemål. Jag hade rullat på en kondom och tog snabbt platsen efter honom och gled in i henne. Jag förstod att det skulle bli kladdigare ju fler som kom, så jag ville vara tidigt ute. Och vilken porrig upplevelse! Jag knullade henne medan hon stönade och sög kukar. Efter några minuters knullande var jag på gång och drog ur kuken, av med gummit och sprutade över bröst och mage.
Inte på något sätt det bästa sexet jag haft, men som sagt väldigt porrigt! Det var också helt uppenbart att kvinnan njöt i fulla drag av upplevelsen, vilket förstås var en kick. Det handlade om hennes njutning och att vi män fick utlösning var bara en bieffekt.
Jag konstaterar att gangbang, om det utförs på rätt sätt, inte alls är den kvinnoförnedrande aktivitet som vissa vill ha det till. Tvärtom så är all fokus på kvinnan, hennes njutning och uppfyllandet av hennes önskan att få ta för sig av så många män hon vill.