• Anonym (GB-man)

Ska vara med på Gangbang imorgon - tips?

Imorgon ska jag dela i ett Gangbang. Det är en ny erfarenhet för mig och jag ser fram emot det med upphetsand nyfikenhet! Jag har så långt jag kunnat förvissat mig om att tjejerna som kommer vara tillställningens mittpunkt är 100 % med på detta. Hon har varit med om gangbang tidigare och detta är något som hon verkligen går igång på.

Ni som har erfarenhet av gangbang, vad är viktigt för mig som man att tänka på? Jag är införstådd med om att detta kommer till stånd pga. henne kåthet och hennes sexuella begär, så vi grabbar är minst lika mycket hennes njutningsobjekt som hon är vårt. Fokus på henne och hennes njutning alltså. Men vad i övrigt ska jag/vi tänka på?

(Säkerligen kommer många svara att sex mellan mer än två personer är onaturligt - helt OK att ha den uppfattningen, men det är er som har faktisk erfarenhet av gangbang som jag vänder mig till.)

• Svar på tråden Ska vara med på Gangbang imorgon - tips?
  • Anonym (Swinger)
    Anonym (GB-man) skrev 2017-01-09 21:08:17 följande:

Imorgon ska jag dela i ett Gangbang. Det är en ny erfarenhet för mig och jag ser fram emot det med upphetsand nyfikenhet! Jag har så långt jag kunnat förvissat mig om att tjejerna som kommer vara tillställningens mittpunkt är 100 % med på detta. Hon har varit med om gangbang tidigare och detta är något som hon verkligen går igång på.

Ni som har erfarenhet av gangbang, vad är viktigt för mig som man att tänka på? Jag är införstådd med om att detta kommer till stånd pga. henne kåthet och hennes sexuella begär, så vi grabbar är minst lika mycket hennes njutningsobjekt som hon är vårt. Fokus på henne och hennes njutning alltså. Men vad i övrigt ska jag/vi tänka på?

(Säkerligen kommer många svara att sex mellan mer än två personer är onaturligt - helt OK att ha den uppfattningen, men det är er som har faktisk erfarenhet av gangbang som jag vänder mig till.)

Det är inga större konstigheter, var lyhörd, osjälvisk och följ de regler och önskemål som tjejen/tjejerna har.

Reagerade dock lite på din formulering om att "vi grabbar är minst lika mycket hennes njutningsobjekt som hon är vårt" Inte helt rätt. Ni är där för hennes skull inget annat och det är hennes njutning som är det enda som gäller allt annat är sekundärt. Kan vara lite svårt att få stånd och hålla stånd om man inte är van så drabbas inte av panik utan ta det lugnt och slappna av så brukar det lösa sig.
  • Anonym (GB-man)

Tack för tipsen!

Det var det jag menade, att det är hennes njutning som är i fokus och vi grabbar får njuta som en effekt av det.

• Anonym (bäng)

Jag skulle säga att det viktigaste är att du är uppmärksam på om hon vill fortsätta eller inte. Att hon vill nu och att hon vill i början betyder inte att hon inte alltid när det har hållit på ett tag. Om du får minsta känsla av att hon vill avbryta, ta en paus och snacka med henne. 

Får jag fråga hur det hela har organiserats? 

• Anonym (bäng)
    Anonym (bäng) skrev 2017-01-09 21:44:15 följande:

Jag skulle säga att det viktigaste är att du är uppmärksam på om hon vill fortsätta eller inte. Att hon vill nu och att hon vill i början betyder inte att hon inte alltid när det har hållit på ett tag. Om du får minsta känsla av att hon vill avbryta, ta en paus och snacka med henne. 

Happ, blev lite språkfel där. "...att hon vill i början betyder inte att hon fortfarande vill när det väl har hållit på ett tag", ska det stå. 
  • Anonym (Swinger)
    Anonym (GB-man) skrev 2017-01-09 21:40:25 följande:

Tack för tipsen!

Det var det jag menade, att det är hennes njutning som är i fokus och vi grabbar får njuta som en effekt av det.

Helt rätt.

Tolkade det som att hon inte är nybörjare på detta. I så fall är det rätt troligt att det är några killar med som har haft förmånen att haft GB med henne tidigar och vet hur hon vill ha det. I så fall är det inte oklokt att börja lite passivt och se hur hon vill ha det. Skriv gärna några rader och tala om hur du upplevde det hela. Många har massa fördommar och förutfattade meningar utan att ha en anning om vad det handlar om.
  • Anonym (GB-man)
    Anonym (bäng) skrev 2017-01-09 21:44:15 följande:

Tack! Håller med, viktigt att vara lyhörd!

Det är organiserat via ett nätforum. Det är ett par som gör detta tillsammans, där kvinnan går igång på att ha sex med flera män samtidigt. De har gjort detta flera gånger tidigare.
  • Anonym (GB-man)
    Anonym (Swinger) skrev 2017-01-09 21:52:16 följande:
    Helt rätt.

Tolkade det som att hon inte är nybörjare på detta. I så fall är det rätt troligt att det är några killar med som har haft förmånen att haft GB med henne tidigar och vet hur hon vill ha det. I så fall är det inte oklokt att börja lite passivt och se hur hon vill ha det. Skriv gärna några rader och tala om hur du upplevde det hela. Många har massa fördommar och förutfattade meningar utan att ha en anning om vad det handlar om.
    Den här tjejen har varit med om detta tidigare. men det är första gången som jag är med. Kul att bli utvald! Bra tanke att vara lite avvaktade i början för att se hur hon vill ha det.
    Absolut, jag ska återkomma med en återkoppling kring hur det gick!
  • Anonym (Man i kalasbyxor)

Känner du tjejen?

Var beredd att du kan få sperma på dej från andra. Jag var med en gån förra vintern och fick mina kalasbyxor jävligt nedsprutade....

• Anonym (GB-man)

Här kommer en liten sammanfattning av hur det gick på dagens gangbang!

Det var en lite annorlunda upplevelse, detta mitt första GB... Det var ca 20 herrar på plats för att tillfredsställa denna kvinna. (Hon var äldre, närmare 50 - männen var från 30 till 60 skulle jag tro.) Först var det en genomgång av förhållningsregler, så som krav på kondom, inga fingrar i hennes underliv, satsen önskade hon har på brösten/magen, etc. Det var tydligy vad som gällde och det fanns några på plats för att säkerställa att alla skötte sig. Om någon avvek från reglerna var de tydliga med att det skulle innebära att man åker ut. Proffsigt upplägg, så att säga. Sedan var det "varsågoda".

Det vart lite avvaktande så det föll sig att jag var bland de första att kliva fram. Min tanke från början var annars att avvakta lite. Kvinnan satt på sängkanten till en stor säng och började först suga en kille och tog samtidigt tag i min kuk och runkade mig. Andra klev fram och händer smekte henne från flera håll, något hon uppskattade. Sedan sög hon mig. Inte så djupt, men hon gjort det bra! Det var väldigt upphetsande att se och höra hur hon girigt sög. Efter några minuter så tog hon nästa och jag klev ett steg åt sidan för att släppa fram fler, för det började trycka på i "ledet" bakom. Men jag stod nära och när hon bytte kuk igen så tog hon min igen och började suga, en bra stund faktiskt. Så jag fick bra utdelning, tror hon gillade min kuk. När hon sedan bytte igen så vände hon sig och la sig på rygg i sängen istället.

En kille kröp upp i sängen och började knulla henne. Jag tog av mig brallorna och stod på knä bredvid och såg hur hans ganska kraftiga kuk knullade henne. Efter en stund drog han sig ur, slet av kondomen och sprutade upp över hennes bröst och mage - enligt kvinnans önskemål. Jag hade rullat på en kondom och tog snabbt platsen efter honom och gled in i henne. Jag förstod att det skulle bli kladdigare ju fler som kom, så jag ville vara tidigt ute. Och vilken porrig upplevelse! Jag knullade henne medan hon stönade och sög kukar. Efter några minuters knullande var jag på gång och drog ur kuken, av med gummit och sprutade över bröst och mage.

Inte på något sätt det bästa sexet jag haft, men som sagt väldigt porrigt! Det var också helt uppenbart att kvinnan njöt i fulla drag av upplevelsen, vilket förstås var en kick. Det handlade om hennes njutning och att vi män fick utlösning var bara en bieffekt.

Jag konstaterar att gangbang, om det utförs på rätt sätt, inte alls är den kvinnoförnedrande aktivitet som vissa vill ha det till. Tvärtom så är all fokus på kvinnan, hennes njutning och uppfyllandet av hennes önskan att få ta för sig av så många män hon vill.

• Arboga

Var hennes kille aktiv eller passiv? Var han med eller skötte han det som hände "bakom kulisserna"?

Svar på tråden Ska vara med på Gangbang imorgon - tips?