• lindajhlala25

Magsjuka! Konstig avföring (BILD)

Hej min dotter på snart 3 år har precis haft magsjuka. Eller har fortfarande hon kräktes under 3 dagar. Sen fick hon diarré. Hon har ju knappt ätit något. Men idag var hennes avföring mörkmörk grön med nå slemklump. Är detta normalt?. Alltså jag har aldrig sett något liknade. Kan det vara bakterie i magen?.. har ni varit med om liknande?.. hjälp. Tacksam för svar:)

• Svar på tråden Magsjuka! Konstig avföring (BILD)
  • MissHelene

Det låter som bakterier och på ngt sätt vill dom juh ut:) hör med bvc om det fortsätter och om du är orolig.

• 8airam8

Vad har du givit henne att äta och dricka under magsjukan? Blåbärssoppa? Jag hade nog ryckt på axlarna tills ungens fortsätta mående föranledde någonting annat.

• Anonym (äcklad)

Den här bilden såg jag igår, och ser den fortfarande framför mig. Dessutom så skulle jag äta. Finns det inte gränser för vad man inte tar med på bild? Det är bara så ÄCKLIGT!

• Anonym (well)

Vid ett enstaka tillfälle skulle jag inte bli orolig men om avföringen fortsätter att se ut så ska du kontakta BVC/Våc

• MissHelene
    Anonym (äcklad) skrev 2017-01-12 11:45:44 följande:

Den här bilden såg jag igår, och ser den fortfarande framför mig. Dessutom så skulle jag äta. Finns det inte gränser för vad man inte tar med på bild? Det är bara så ÄCKLIGT!

Det står juh att det är bild med och med tanke på ämnet hade du kanske kunnat undvikit att kliva in i tråden om du e känslig :D
Svar på tråden Magsjuka! Konstig avföring (BILD)