Sveda när jag kissar
Hej! Jag har ett litet problem som jag går runt och oroar mig för. Jag har länge haft problem med underlivet, främst när det kommer till urinröret. Jag tror allt började efter första gången jag hade sex.
Jag har väldigt lätt för att få urinvägsinfektion. Behandlats flera gånger för det.
Men jag har även behandlats för mycoplasma och svamp.
Nu på sistone har jag dock varit väldigt noga med att tvätta mig och kissa efter samlag. Så var det för några veckor jag kände svedan igen när jag kissade, inga särskilda trängningar. Nu ska jag vara ärlig efter jag behandlades för urinvägsinfektion min tredje gång så hade svedan inte försvunnit riktigt.
Jag gick i alla fall till vårdcentralen och lämnade urinprov morgonurin.
De brukar alltid ha en lapp som visar om det finns något i ens urin men den här gången visade det negativt. Så därför tyckte hon att de inte behövde skicka det till urinodling. Vill tillägga innan jag lämnade det provet så testade jag ett sådant test som man gör hemma. Det var en sticka som skulle visa om det fanns vissa bakterier, stickan visade att det fanns lite leukocyter.. Så allt det här gör mig förvirrad..
Har ingen feber eller något sådant.. Min mage känns irriterad, ibland känns det lite ovanför urinröret..
Jag vet verkligen inte vad det här kan vara..