• Lilliz84

Behöver er hjälp

Jag känner mig så förvirrad. Jag har väldigt oregelbunden mens sen jag tog ut min hormonspiral. Min sista mens Som jag hade var den 19nov-4 dec. När jag har mens så blöder jag 16-120 dagar sedan uppehåll i månader.

Vi har sedan november bestämt att vi ska försöka igen.

Nu till min fråga.

Jag har de senaste 3 veckorna haft molande mensvärk utan mens. Upplever att jag har vattniga flytningar, som att det rinner.

Jag har sedan 1.5 vecka fått ilningar i ljumsken (speciellt vänster sida)

Det stramar även i magen ibland. Upplever att jag fått större bröst och nu även halsbränna.

Har testat ett flertal gånger men alltid fått negativt. Senast vad i förrgår kväll.

Jag blir tokigt på detta. Någon som känner igen sig? Kan jag bara gravid ändå eller spelar kroppen ett spratt med mig?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-01-13 21:17
    Menade 16-20 dagar

• Svar på tråden Behöver er hjälp
  • MeEmmA

Jag fick barn för ett år sedan och har ammat honom sedan dess, fick min första mens i slutet av juli och efter det dröjde det till november innan den kom igen. Min kropp var däremellan i väldigt obalans och jag upplevde samma saker som dig. Jag tror att det har med hormonerna i kroppen att göra. Visst var det skönt att slippa mens däremellan men jag tror ändå att kroppen mår som bäst när det är regelbundet.

Svar på tråden Behöver er hjälp