• Anonym (Smakensombaken)

    Har du som tjej provat ATM?

    ATM är ett utryck och betyder "(from) ass-to-mouth"

    I stunden hetta har det hänt några gånger att jag sugit av killen direkt efter analsexet. Det har bara blivit så vid dessa tillfällen.

    Har det hänt dig också eller känt det för "vågat" eller snuskigt?

  • Svar på tråden Har du som tjej provat ATM?
  • Anonym (Lotta)

    Vågat och snuskigt är inte de första orden jag skulle beskriva det med, snarare äckligt, sunkigt och spykänsla. Att få in tarmbakterier och sån skit i munnen hoppar jag gärna över utan att känna att jag är feg, snarare rädd om min hälsa och hygienisk.

  • Anonym (Smakensombaken)
    Anonym (Lotta) skrev 2017-01-15 01:31:16 följande:

    Vågat och snuskigt är inte de första orden jag skulle beskriva det med, snarare äckligt, sunkigt och spykänsla. Att få in tarmbakterier och sån skit i munnen hoppar jag gärna över utan att känna att jag är feg, snarare rädd om min hälsa och hygienisk.


    Jag vill tillägga att det varken smakat eller luktat konstigt och att jag naturligtvis inte skulle gjort så om det vore fallet. Visst, bakterier är "osynliga" men jag kan hittills konstatera att ingen har blivit sjuk eller på annat sätt mått dåligt efter de handfull ggr som det hänt. Inget försvar att man ska göra det utan mest en undran om någon annan tjej som läster tråden har gjort det.
  • MrFlex

    Under hela mitt sexuellt aktiva liv har det hänt en gång. Helt på hennes initiativ för jag skulle aldrig ens tänka tanken att föreslå ATM. Fast jag gillade det, blev superkåt och kom på en gång;)

  • Anonym (jagharprovat)

    Har också råkat göra det vid stundens hetta vid några tillfällen. Smakade ingenting och blev inte sjuk. Men det är inget jag medvetet ägnar mig åt.

  • Lever så

    Ja det har hänt några gånger. Min man älskar det så jag kan bjuda på det även om jag själv inte är överförtjust.


    never a failure always a lesson
  • PeterGB3G

    Nej, men gillar att hon tar den i munnen direkt från fittan.


    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Anonym (Tjej)

    Jag har fått men aldrig gett, det skulle jag inte ens överväga.

  • Pilletrille

    Jag har gjort det några ggr, mest för att prova och det var egentligen inte så farligt som man kan tro. Ingen otäck smak eller någon omedelbar känsla av "äckligt" eller obehagligt. Men det är ju inte svårt förstå om en del känner och tänker så.

    Jag och min kille är en hel del för experimenterande och vi har även haft en tjej till i sängen ett antal ggr. Den första var en riktigt sexig kvinna och jag är förstås bisexuell när det kommer till sexet. Det hände några gånger att min kille drog ur den innan han kom när han tog henne bakifrån i analen men mig underst med ansiktet mot hennes kön. Då sög jag in den direkt, kanske då jag brukar göra det när han kommer. Vet inte varför det blev så då jag ju både såg och var fullt medveten om var han knullade henne. Får väl skylla på "hettans ögonblick"

    Hade lite Ågren efteråt första gången. Kändes som man gått över nån gräns, som man hade varit "pervers", typ. Det är ju inget man direkt planerar att göra ska tilläggas men just då när vi hade det skönt alla tre kändes det inte "fel" även om man funderat en del efteråt. Hon var så himla snygg och fräsch och det bidrog nog till min hämningslöshet. På nåt sätt blev det även ett ännu djupare sätt att förenas med varandras kroppar.

  • Anonym (Surprised)

    Jag (26) hade under en period för ett par år sedan ett öppet förhållande med en kille och visst att han just legat med en tjej ett par rum längre bort på hotellet där vi var inkvarterade. Vi var en större grupp som åkte i sällskap under en skidvecka i Österrike. När han kom över till mig visste jag inte att han timmen innan hade haft het analsex med tjejen. Jag hade ju börjat med att suga honom...

    Nog kände jag könsdofterna från deras stund men jag hade nog inte sugit honom om jag vetat. Hände inget mer med det men jag var lite sur på honom även om det så här efteråt egentligen inte gjorde nåt. Vi var ju inte ihop på det sättet och fick förstås knulla med den man ville.

  • Cerena

    Ojå, det har nog hänt av o till. Ärligt talat så vet jag inte så precis hur ofta man har gjort det för när man har sex så blir det vad det blir. Jag njuter i stunden.

    Fokuserar inte precis om killen tar mig fram eller bak. För mig är det "sex och skönt" alltihopa!

    Tycker det är lite mycket fokus om man gjort det eller det. Suga, slicka knulla, allt ingår om man så vill tycker jag. Vissa killar gillar vissa saker mer än andra, själv njuter jsg av väldigt mycket bara man är med rätt person. Då står "alla dörrar öppna" i min kropp.

Svar på tråden Har du som tjej provat ATM?