BuoBä skrev 2017-01-18 22:36:04 följande:
Öh ja? Och det betyder att man inte klär av sig vid maskinen på alla ställen, bara för att det var så för dig. Så _ifall_ man behöver vara naken på överkroppen ett tag kan det vara väldigt trevligt med en kofta eller sjal, något som dessutom inte är särskilt jobbigt att ta med _ifall_ det behövs. Precis som att man hos vissa gyn får ett litet skynke att ha om sig men _ifall_ det inte skulle vara så kan det vara trevligt att ha på sig en lång tunika eller kjol för att slippa känna sig naken.
Öh nej det påstod jag väl inte..
Men du verkar ju inte minnas att du själv har skrivit:
Citera dig:
BuoBä skrev 2017-01-16 20:06:40 följande:
Ett tips är att ta med en sjal eller en kofta du kan ha över axlarna medan du väntar. Dels för att det är tråkigt att frysa, dels för att det kan kännas mer bekvämt att inte stå med helt bar överkropp en längre stund.
(slut citat)
Du själv skrev det på ett sådant sätt som om det var allmängiltigt för hela landet.
Minns att jag var redan medveten om att det såg olika ut. Eller blundade du fär detta stycke innan du svarade? Så jag var redan väl medveten om att det ser olika ut i landet. Så du sitter och sparkar in öppna dörrar med din påpekande om hur det var för mig som det går att bevisa i stycket du blundade för innan du svarade:
EnAnonumius skrev 2017-01-17 00:18:10 följande:
Man får utgå när man svara i sådan här trådar att det kan se lit olika ut på olika ställen runt om i landet, i stället för att tro att det är exakt likadant som där man själv tar och plåtar med kläderna.