• Sara88881

Var köper du din Bh?

Nyfiken på var ni köper Bhar. Handlar alla på Lindex?

• Svar på tråden Var köper du din Bh?
  • Meebo

Jag köper mina på H&M.

Alla färger jag kan få tag på som har helt slät kupa med bygel i min storlek vilket inte alltid är så lätt då de flesta BH har en massa löjliga detaljer överallt..

• Anonym (Mmmnnn)

Köper faktiskt på Lindex både till mig o min dotter som nyss började med Bh

• vikkey

Twilfit, Change eller liknande butiker. Har en 80H och ibland 80I beroende på modell - då finns inget som passar på "vanliga" butiker!

• Anonym (kille)

Är kille dock men var med min sambo i en Changebutik igår, hon som jobbade där var den jobbigaste människa vi har stött på, vi ville kolla och prova lite själva men det slutade mad att hon trängde sig in i provrummet själv för hon gav sig inte utan skulle promt vara med och prova och tipsa.
    Vi gick där ifrån och kommer aldrig gå tillbaka dit.

• Carambolan

Twilfit eller Details. Sedan jag köpte en där för första gången har jag aldrig mer köpt en bh på Lindex/H&M.

• Anonym (Hedda)

Triumph. Bra hjälp från personalen (kommer in i provhytten om man vill) och bra kvalitet.

• Anonym (Jane)

Jag handlar faktiskt bh på New yorker jämt haha Jag har såna boobs (liten C) som liksom passar bra i de flesta bh:ar jag provar och jag tycker deras modeller alltid passar, behöver inte prova. Jag brukar dock ta ut deras vadderingskuddar för de är sååååå himla stora o överdrivna (för min byst iaf). Gillar speciellt deras balconette modeller! Plus att de är så pinsamt billiga och håller bra.

Förstår att alla inte har det så, men det funkar jättebra för mig och säkert andra med liten och medium byst.

• Anonym (hm)
    Anonym (Jane) skrev 2017-01-17 22:43:12 följande:

Jag handlar faktiskt bh på New yorker jämt haha Jag har såna boobs (liten C) som liksom passar bra i de flesta bh:ar jag provar och jag tycker deras modeller alltid passar, behöver inte prova. Jag brukar dock ta ut deras vadderingskuddar för de är sååååå himla stora o överdrivna (för min byst iaf). Gillar speciellt deras balconette modeller! Plus att de är så pinsamt billiga och håller bra.

Förstår att alla inte har det så, men det funkar jättebra för mig och säkert andra med liten och medium byst.

Så kunde jag göra förr, slira in på hm och rycka åt mig första bästa bh i rätt storlek och i en modell jag gillade. Passade alltid, var aldrig något problem. Sen vet jag inte vad som hände, om jag blev äldre eller vad fan det var. :D
  • Bibbidi

Lindex.

Tycker de flesta klädaffärer har så himla dåliga provhytter! Antingen ser man in genom springor mellan dörren och dörrkarmen, eller så är det något löst fladdrigt tyg som fladdrar åt sidan så fort någon går förbi. Lindex är den butik som har bäst provrum i min stad, så det är där jag oftast köper underkläder och liknande saker som man vill kunna prova utan nyfikna åskådare. Drömmer

• Anonym (Älskar UK)

Helst Bravissimo eller om jag känner mig rik Rigby & Peller i London.

Men man kan hitta helt okej BHar på Marks&Spencer också om det kniper.

Svar på tråden Var köper du din Bh?