dumpning och illamåend, har gjort gastric bypass
Vad göra???
kan jag spy i sömnen o dö?
Vad göra???
kan jag spy i sömnen o dö?
Spy i sömnen och dö? Varför skulle du göra det?
Om du dumpar så äter du för mycket eller "fel". Det gör ont och man mår sjukt illa, men det är inte farligt.
Nej jag vill inte dö. Mår riktigt dåligt just nu, har tagit sömntablett nu för att jag inte vill plågas. Jag åt bara 2dl korvgryta och potatis
Det är jobbigt och obehagligt att dumpa men du dör inte. Nej du spyr inte i sömnen och dör. Jag dumpar med jämna mellanrum och visst det är skitjobbigt men det går över. Har jag möjlighet att vila så lägger jag mej en stund och när illamåendet släpper somnar jag oftast. Saker jag dumpar på som inte är feta är gröt och soppa så det försöker jag undvika men när det serveras till lunch måste jag ju äta det och samma sak varje gång, jag dumpar.
Jag vet att man inte dör av att dumpa, utan jag undrade om jag kunde spy i sömnen och därmed dö. Men jag överlevde.
Hur kan du dumpa på gröt och soppa?
Anses korv stroganoff som fet mat?
Jösses, jag önskar jag kunde vara lika känslig som dig. Hur länge har du varit opererad? Har du hållt vikten?
Jag dumpar aldrig. Kan äta vad som helst och hur snabbt som helst. Någon enstaka gång under dessa 2 år har jag fått dumpning. Helt otroligt.