Lust att bara sticka från allt !
Hej är 42 år & har 6 underbara barn , som det har gått upp & ned med . Den äldsta ,som har 5 olika diagnoser bla ADHD en impulsiv tjej .Sedan att leva i ett hem där syskonen tjafsar & bråkar & styvpappan är tokig & bara höjer rösten ,gör inte flickans välmående bättre .Jag har hållt på i flera år med soc & bett om hjälp. Vi har haft falijepedagoger (På eget intitiv) vi har gått hos psykolog (Jag & min sambo) Vi har varit på föräldrarådgivning .Inget hjälper & inget vill han fortsätta med ,för han blir så trött av allt detta ! Han har så dålig relation till de två äldsta barnen .Han har hotat (Fast hon bad honom att lämna hennes rum )så den ena flickan vart på väg att hoppa rakt ut egenom sitt eget fönster (Genom glasrutan) Flickan som har diagnoserna är en värdelös människa & kan ingenting.Flickorna som är 10 & 11 år är han nästan jämt i konflikt med .De svarar gapandes tillbaka. Sonen som är 7 år ,kan han inte spela xbox ,så tar han kontrollen & visar hur man ska spela .
Han kan till & med ringa mig på jobbet & gapa & fråga saker om hemmet som jag inte har en aning om .Han ser inte sina egna fel & brister ,bara andras .Han blir så arg så han blir svart i ögonen ,när han blir arg. Han har slagit näven genom några dörrar här ,men aldrig slagit mig (jo klämt min gravidmage i toadörren en gång ) Han är undersökterska ,tandläkare ,psykolog,djurskötare .Jo listan kan göras lång ,expert på allt !
Vi har varit utreddda hos soc ,då jag bad dem om hjälp att han skulle flytta ut ,för jag inte stod ut mer ,inte ska barnen behöva gå igenom detta heller .Då gör de en utredning på barnen ,med hot om att kunna omhänderta mina 4 minsta barn. Jag har tyvärr fått kronofogden tackvare honom ,han har också kronofogden. Jag har bett honom flytta, jag har sagt att vårt förhållande inte fungerar .Han flyttar inte . Utredningarna hos soc lades ner . De hade inget att gå på , fastän jag lagt ALLA korten på bordet .För ca 2 veckor sedan damp det in ett brev från KF ,då han inte betalt sina skulder (Då jag inte är hans mamma ) så vill de gå in & ta halva huset .
KF vill kasta ut mig på gatan med barnen . Jag har inga skulder till KF (men mina prickar kavr i 2 år till).Jag har försökt att prata med bostadsbolaget om att hyra ,jag ska på visning om ett par dagar . Nu har han tydligen löst skiten hos KF ,men detta kan INTE fortgå för barnen blir sjuka av allt ! Om det hos KF löser sig ,så är halva huset mitt. Jag kan tänka mig att han kan bo kvar ,så jag blir av med honom , har försökt i många år nu .Så vad tror ni ,jag bor under ett tak med daglig psykisk misshandel .Jag hoppas de kan ge mig en hyresgaranti (För fast jobb & inkomst har jag själv )för jag måste härifrån innan jag blir galen !!!!