• Jakob157

    Känner mig konstig

    Hej jag heter Jakob är 17 år och jag har Asperger syndrom och har altid haft lite tvång och sånt men nu är de värre än någonsin mittt tvång är borta nästan men har fått en känsla över att jag är död jag tror ibland att jag är död och inte finns och att de jag ser inte stämmer och sllt sånt att typ min kropp är kvar fast min hjärna inte är kvar men jag är ändå inte övertygad om de här men jävligt rädd och orolig nån som har förslag och råd

  • Svar på tråden Känner mig konstig
  • LucasBÖ

    Hur menar du när du säger att din kropp är kvar men inte din hjärna? Från egna erfarenheter så låter det nästan som en depression. Kroppsligt är jag helt medveten men inuti så är jag relativt död som person. Världen snurrar på som den ska men själv så går kroppen på autopilot.

  • Jakob157

    De känns som vanföreställningar jag tror att jag är död och att det jag ser stämmer inte och att allt är fake att allt jag gör och ser och de jag gör bar är fake och inte sant ,

  • alissss

    Kolla min senaste tråd om overklighetskänslor! Det kanske kan hjälpa dig! Jag känner samma som du fast jag har mera än just det! Jag känner igen mig i det du skriver och förstår precis! Kolla min tråd så kommer du nog känna igen dig! Ha det bra!

Svar på tråden Känner mig konstig