Var jag otrogen?
Jag var på fest med, min sambo var inte med. Flera av hennes väninnor var där. En av dem var väldigt deppig och grät. Jag försökte trösta henne, satt och pratade med henne i säkert en timme avskilt från de andra.
Sedan när hon gråtit färdigt började hon säga saker som att jag är en så himla fin kille, så snäll och hur lycklig min sambo skall vara för att hon har mig. Efter det så började hon kyssa mig. Jag kysstes inte tillbaks men hon fortsatte, pussade mig på halsen osv. Jag sa nej, det här är fel, osv. men stoppade henne inte. Hon knäppte upp mina byxor och började suga, hon gjorde det väldigt bra och jag kom ganska fort i hennes mun. Kanske en minut bara från att hon knäppte upp och drog ner mina byxor. Jag gjorde inget på henne, men stoppade henne inte heller.
Hon svalde och sa att vi säger inget till någon annan om detta, tack för att jag lyssnade och tröstade henne och att det spårade ur, men jag är en jättefin kille och hon tycker om mig.
Jag har aldrig ens pussat någon annan än min sambo tidigare. Kramat hennes väninnor har jag gjort, men detta framför min sambo. Jag känner mig otrogen, fast jag inte gjorde något annat än lyssnade och tröstade, hon gjorde det andra på mig, jag sa bara inte ifrån. Dessutom är tjejen som gjorde detta på mig väldigt snygg, dessutom var hon ledsen, så det var svårt att säga nej pga. det. Var jag otrogen?