• Anonym (skäms)

Var jag otrogen?

Jag var på fest med, min sambo var inte med. Flera av hennes väninnor var där. En av dem var väldigt deppig och grät. Jag försökte trösta henne, satt och pratade med henne i säkert en timme avskilt från de andra.

Sedan när hon gråtit färdigt började hon säga saker som att jag är en så himla fin kille, så snäll och hur lycklig min sambo skall vara för att hon har mig. Efter det så började hon kyssa mig. Jag kysstes inte tillbaks men hon fortsatte, pussade mig på halsen osv. Jag sa nej, det här är fel, osv. men stoppade henne inte. Hon knäppte upp mina byxor och började suga, hon gjorde det väldigt bra och jag kom ganska fort i hennes mun. Kanske en minut bara från att hon knäppte upp och drog ner mina byxor. Jag gjorde inget på henne, men stoppade henne inte heller.

Hon svalde och sa att vi säger inget till någon annan om detta, tack för att jag lyssnade och tröstade henne och att det spårade ur, men jag är en jättefin kille och hon tycker om mig.

Jag har aldrig ens pussat någon annan än min sambo tidigare. Kramat hennes väninnor har jag gjort, men detta framför min sambo. Jag känner mig otrogen, fast jag inte gjorde något annat än lyssnade och tröstade, hon gjorde det andra på mig, jag sa bara inte ifrån. Dessutom är tjejen som gjorde detta på mig väldigt snygg, dessutom var hon ledsen, så det var svårt att säga nej pga. det.  Var jag otrogen?

• Svar på tråden Var jag otrogen?
  • Anonym (Du bör skriva en bok)

Du är förmodligen samma kille med dina konstiga storyn om tjejer, dejter, otrohet osv. Inget fel på din fantasi iaf. Men tagga ner nu aning. Börjar bli liteuttjatat då det är samma "ämne" hela tiden.

• Carambolan

Tycker din tjej att det är okej att andra kvinnor suger av dig? Om inte så var du otrogen, oavsett hur lite du själv gjorde.

• Aikido

Du har ju blivit utsatt för ett övergrepp din stackare. Ett nej är alltid ett nej. Anmäl tjejen bums.

• Anonym (Öhh)

Men allvarligt, du fick en avsugning av någon annan och du undrar om du var otrogen?! Klart som fan att du var!!! Vad skulle du känna om din tjej skulle säga till dig "jag var på fest och tröstade en sjukt snygg kille som var ledsen, sen börja han slicka min fitta och jag lät han göra det och jag kom typ direkt, men jag rörde ju inte honom tillbaka så jag var ju inte otrogen, jag var ju bara en tröstande vän".

• Anonym (Kille)

Klart du inte var otrogen om du var helt passiv.

Nästa gång kan du ju ligga på rygg o hon rider dig. Så länge du inte är aktiv o juckar så är du helt ansvarsfri, det är ju nästan samma som att ramla, sådana här saker bara händer. Inget konstigt alls.

Men prata med tjejen din om vilken go vän du är. Hon har säkert inget emot att du tömmer din säd i en annan tjej.

• Anonym (Dum fråga)

Kan du var otrogen. Eller ska du säga att du blev våldtagen om din tjej får veta?

• Anonym (Dum fråga)
    Anonym (Dum fråga) skrev 2017-01-19 18:05:37 följande:

Kan du var otrogen. Eller ska du säga att du blev våldtagen om din tjej får veta?

Ja du var otrogen*
  • Anonym (:/)

Eftersom du sa nej och hon ändå fortsatte känns det mer som ett sexuellt övergrepp än otrohet. Hade du varit kvinna hade nog de flesta sett det som ett övergrepp.

Men om det var det eller inte kan bara du avgöra.

Så några frågor. Varför flyttade du dig inte eller knuffade bort henne när hon knäppte upp dina byxor? Om du hade kunnat spola tillbaka tiden, hade du gjort annorlunda? Och hur känner du inför tjejen som sög av dig, tycker du om henne eller känner dig förnedrad?

• Anonym (??)

Yepp. Varför gjorde du inget? Tror du att hon behövde en avsugning för att må bra? Då är det nåt som är fel i huvudet på tjejen, tycker illa om er.

• Anonym (skäms)
    Anonym (:/) skrev 2017-01-19 18:56:04 följande:

Eftersom du sa nej och hon ändå fortsatte känns det mer som ett sexuellt övergrepp än otrohet. Hade du varit kvinna hade nog de flesta sett det som ett övergrepp.

Men om det var det eller inte kan bara du avgöra.

Så några frågor. Varför flyttade du dig inte eller knuffade bort henne när hon knäppte upp dina byxor? Om du hade kunnat spola tillbaka tiden, hade du gjort annorlunda? Och hur känner du inför tjejen som sög av dig, tycker du om henne eller känner dig förnedrad?

Jag blev väldigt upphetsad när hon började pussa mig på halsen. Jag satt och hon stod liksom framåtlutad och såg över hennes axel, hennes midja är väldigt smal men höfter/rumpa är ganska stora. Lite konstigt beskrivet men känslan av hennes mun och tunga mot min hals, doften av hennes hår och hur hon ser ut gjorde mig väldigt upphetsad. Det var nog därför jag inte stoppade.

Hade jag kunnat spola tillbaks hade jag stoppat mer bestämt redan när hon började försöka kyssa mig. Kanske även innan det när hon kramade mig för jag blev upphetsad redan av det.

Jag tycker bra om henne som gjorde det, men jag känner mig ändå förnedrad.
  • Anonym (Suck)

Suck. du är ju blåst om du inte vet svaret själv. Vi säker såhär ts. Hade du tyckt din sambo vari otrogen om hon lät en av dina vänner slicka henne till orgasm? Om du svarat ja på den frågan så JA du var otrogen. Äckligt som fan!!

Svar på tråden Var jag otrogen?