• Dava91

Första barnet, ,BF juli 2017

Hej, kan vara roligt att följas åt alla som har BF i juli och väntar första barnet ?? Jag är i vecka 14+5, rutin ultraljud den 20/2

Hur har ni mått och mår nu? Syns det nått på er?:)

• Svar på tråden Första barnet, ,BF juli 2017
  • Tokgurkan

Hej!

Vecka 14+1 är jag i och har också RUL 20/2 :) är 27 år och bor i Stockholm.

Har mått väldigt dåligt och varit sjukskriven sen vecka 8 ungefär, kräkts hela tiden typ och fått medicin, tror att det är påväg åt rätt håll nu. Hur mår du själv?

På mig syns det litegrann bara :)

Längtar så mycket till RUL och att få se den lilla igen och få veta könet, sååå nyfiken!

• Dava91

Hej! Ohh vad spännande :)

Jag är 25 år och bor i Skåne

Usch din stackare det låter inget vidare, håller tummarna att det vänder för dig nu!

Mådde fruktansvärt illa från V5-12 men nu är det borta kan komma ibland.. är också sjukskriven, har fått knölros troligen pga graviditeten samt ont i knä o fötter så ska utredas för reumatiskvärk..och så har jag fått början till foglossning så är rädd att det inte blir mer jobb för mig innan bebis kommer. Jobbar som undersköterska på äldreboende, vad jobbar du med?

Spännande på mig börja det synas typ i v7 :p

Ja der är så underbart att få se det lilla livet ???? Vilken vecka har du hjort ultraljud innan? Spännande med könet, vi ska inte ta reda på det har jag beslutat :p

Svar på tråden Första barnet, ,BF juli 2017