• Anonym (Lena)

Min tjej fick mail från dejtingsite

Råkade se det! Betyder det att hon är med där??

• Svar på tråden Min tjej fick mail från dejtingsite
  • Anonym (..)

Har du läst mailet? Ett mail från en datingssite behöver inte innebära att hon är medlem, så vad står det i mailet?

• uska81

Nej det betyder bara att hon varit medlem förut. Jag får fortfarande mail från match.com och det är flera år sen jag var medlem där....

• Anonym (Joho)

Inte alltid som avsändaren är den som du ser - när det står PostNord händer det att brevet istället innehåller virus... dejting är väl ganska vanligt för att gömma skräppost.

• Anonym (Ellie)

Har också varit medlem på datingsajt för länge sen. Får fortfarande mail. Typ "vi saknar dig"

• Anonym (Nopp)
    uska81 skrev 2017-01-20 03:29:18 följande:

Nej det betyder bara att hon varit medlem förut. Jag får fortfarande mail från match.com och det är flera år sen jag var medlem där....

Det behöver inte betyda det. Jag har aldrig vart medlem på nån dejtingsida men får ändå reklam därifrån.
  • Anonym (L)

Man får endå trots man inte har varit med. Jag får också från konstiga sidor öppna inte skiten kan vara virus

• Anonym (Duschen)
    Anonym (Lena) skrev 2017-01-20 03:21:04 följande:

Råkade se det! Betyder det att hon är med där??

Nej min sambo har fått massa sånt sen han skapade ett insta konto han missade att sätta privat. Bla fick han massa mail från ryskor som tänkte på honom i duschen hahaha. Så det behöver inte betyda något
  • Anonym (rob)

Det kan betyda att hon horat sig, du måste kolla upp det här noggrant. 

• holidodi

Jag får också det. Kommer din e-post adress i omlopp hos de som gör reklam så får man sånna mail ibland. De säger att du har registrerat ett konto trots att man inte har det. Marknadsföringstrick.

Men så kan det också vara så att hon är med. Men du får väl fråga henne för att få ett ärligt svar.

• Anonym (Lena)

Super, känns skönt att höra. Vad glad jag blir. Frågade också. Hon sa att hon inte var med.

Svar på tråden Min tjej fick mail från dejtingsite