• Pojkmamma2

När ska ni uppd appen?!

När ska ni uppdatera appen för iPhone familjeliv?! Den suger just nu o hag vill kunna använda den! Ha mailat å frågat å fick svar på mitt mail men inte NÄR en uppdatering kommer?!

• Svar på tråden När ska ni uppd appen?!
  • IsDimma

Dom har för flera år sen sagt att appen tyvärr inte är prioriterad och att den inte kommer uppdateras. Så dåligt! Jag gillar att det finns en app men den hade ju kunnat vara så mycket bättre

• set

Håller med. Kan inte se bilder i inlägg. Kan inte klicka på länkar. Mm mm mm :((((

• Klickerträna

Appen är dessvärre under all kritik. Och tycks bli sämre och sämre, hur nu det går till.
    Men det verkar ju inte läggas nån energi där...

• Pojkmamma2
    Klickerträna skrev 2017-01-20 22:49:23 följande:

Appen är dessvärre under all kritik. Och tycks bli sämre och sämre, hur nu det går till.
    Men det verkar ju inte läggas nån energi där...

Ja eller hur! Jag hatar å gå in på familjelivs sajten Med mobil rl surfplatta då de suger via webbläsaren pga stor text å svårt å navigera runt trots mobilanpassad sida, men snart är de tamefan bättre än å använda appen då man blir utkastad, 9 ggr av 10 inte kan posta inlägg å svara i trådar, man blir utloggad o appen stänger ner sig... jag älskar familjelivs forum men snart ger jag upp alltså om inte appen uppdateras snart....
  • Pojkmamma2
    puman76 skrev 2017-01-20 22:14:17 följande:

Använder enbart appen. Den suger tyvärr...

Samma här. Har ingen dator o sajten via webbläsaren på mobilen e hemsk trots att ja kör på monilanpassad sajt..
Svar på tråden När ska ni uppd appen?!