• bengt anders lindberg

    Så män kan inte bli sexutnyttjade ....

    Så när en man blir sexutnyttjad av en kvinna, och får barn mot sin vilja, så då räknas det inte som ett sexövergrepp naturligtvis inte. För i allas ögon kan inte män bli sexutnyttjade.
    När jag träffade en tjej,som rakt av kommenderade mig att ta av mig byxorna, och vi hade inte ens pratat före om vad hon skulle göra, inte om något annat heller för den delen, Blev jag rätt ställd och visste inte vad jag skulle svara.
    Vi hade bara pratat lite på telefon innan om att vi skulle träffas, men inte om  vad vi skulle göra. Jag blev totalt överraskad när hon kommenderade mg att ta av mig byxorna. Sedan satte vi oss  på hennes säng och hon masturberade mig.
    Sedan gick hon direkt in på toan när hon var klar, observera direkt...Och kom ut med ett stort leende och satte sig bredvid mig och förklarade för mig hur mycket hon älskade mig innan jag åkte hem. Jag är övertygad om att hon gjorde en självinsinemation på toan.
    Jag har nu fått reda på vilka  barnen är (det blev tvillingar). Dom är nu i vuxen ålder och gör som dom vill. Jag har fått reda på att modern blev tvingad att adoptera bort barnen. Förmodligen till släktingar. Men jag har förlåtit tjejen som gjorde detta mot mig. Jag orkar inte gå och hata någon hela livet för detta tilltag.
    Jag vill trots allt vara en del av deras liv, de har ju aldrig fått träffa sin riktiga far, och barnen är ju helt oskyldiga , och har säkert inte alltid mått så bra över detta.
    Men jag har bara fått kontakt med modern och jag förmodar att hon har dåligt samvete över detta numera, att det är väldigt svårt för henne att prata om detta. Fast hon har gjort lite små antydningar  på sitt sätt, som en sorts början. 2 människor ska inte behöva må  dåligt pga ett 30 år gammalt misstag, som jag är oskyldig till, det var ju hon som kommenderade mig att ta av mig byxorna,,,
    Hon får den tid hon behöver för att klara av att berätta sanningen för mig. Tror inte det är så lätt för henne heller, och jag klarar  inte att fråga henne heller. Men visst  kan även män bli sexutnyttjade och få barn på köpet, men när män blir det, då räknas det tydligen inte. Modern valde att inte berätta något för mig eftersom hon blev tvingad av sina föräldrar att adoptera bort barnen.

Svar på tråden Så män kan inte bli sexutnyttjade ....