• Vanligaste

    v 37, någon som känner igen sig?

    Är som sagt i v 37 (36+3) och hela natten har magen krånglat. Det har känts som att jag är jättedålig i magen, ni vet, det ilar och man har typ 2 sek att ta sig till toan. Varannan timme ungefär har det Hållt på men det kommer ingenting!

    Det är barn nr 4 och det är inget jag känner igen från övriga graviditeter. Känns inte som förstoppning heller.

  • Svar på tråden v 37, någon som känner igen sig?
  • enanna

    Spontant skulle jag gissa att bebisen kommer åt nån speciell punkt som får det att kännas så, kanske i samband med förvärkar?

  • Vanligaste

    Det har varit väldigt lungt med förvärkar. Har haft molande värk till och från nu på morgonen dock.

    Det är nog som du säger för han ligger väldigt lågt och trycker.

  • Linnis92

    Jag fick så i vecka 36, trodde det var på G då det är ganska vanligt att man tömmer sig innan det är dags men min bebis tittade ut i vecka 41+0

  • Fia 28

    Är i v 38 och jag har samma. Känns som man ska skita ner sej vilken sekund som helst o sen när man går på wc så kommer inget. Otroligt frustrerande, men har märkt att det är bättre de dagar jag druckit extra mycket vatten.

  • Linnis92
    Vanligaste skrev 2017-01-22 09:55:42 följande:

    Men det kommer ju inget. Jag får känslan av att det är bråttom men det kommer inget alt. väldigt lite.


    Jag vet, sjukt jobbigt. Satt på dass typ en hel natt.
Svar på tråden v 37, någon som känner igen sig?