• Solstickan1

    Förvirrad tjej

    Hej, tänkte kolla ifall någon kan känna igen sig eller ha något tips på vad som händer med min kropp :( jag hade mens mellan den 3-7 januari. Har sedan en tid tillbaka varit fruktansvärt trött och har sedan 1 vecka tillbaka haft som en svag värk å stickningar där nere. Har även grinat väldigt lätt så har nästan börjat tro att det är en graviditet på gång. Igår kväll när jag gick på toa så var det en ljuuus rosa flytning på papperet när jag torkade mig sen kom det inget mer resten av kvällen ( hade nästan hoppet på att det skulle vara en nidblödning). Lite senare kände jag små stickningar i vänstra sidan som en nål pickade till. Vaknade idag med samma svaga mensvärk och när jag gick på toan så var det inget i trosan men I toan så kom det mörkt blod med några små klumpar i och någon seg sträng på papperet. Har nu haft rätt kraftiga värkar som kommer och går känner mig även lite yr. Någon som tycker att detta låter som ett missfall? Trodde iaf mensen inte skulle komma förrän den 30:e :( men kanske var en tidig till mens. Tack för alla tips. / förvirrad tjej

Svar på tråden Förvirrad tjej