Tips ang Fleshlight
Har köpt något jag aldrig trodde jag skulle göra, nämligen en fleshlight ala Lisa Ann. Att det blev just hennes version hade mest med en aktuell rea att göra. Nu är det så att jag jobbar natt och på morgonen när jag kommer hem tänkte jag inviga denna märkliga och något udda sak. Passar på då jag är ensam hemma, min fru har redan har åkt till arbetet då och barnen är på dagis. Ska tillägga att min fru vet om att jag köpt och redan mottagit den, så det är inget jag gör i smyg utan hennes vetskap. Hon köpte även mitt argument till varför jag köpte det, vilket jag tycker känns bra.
Nu till saken... Finns det någon med erfarenhet av en FL och som kan tipsa om hur jag bör gå tillväga för att maximera njutningen och faktiskt göra tiden som jag egentligen borde sova på, värd besväret. Fattar att jag ska köra in k*ken osv, med det sagt så avstår jag gärna från alla självklara svar, hur humoristiska de än är... Vill ha svar grundade på erfarenhet. Tar även gärna emot tips när det kommer till rengöringen, verkar bökigt med torkningstider och luftning. Har alla nödvändiga tillbehör för vård och användning, puder, vattenbaserat glid, rengöringsspray.
Så kom med grymma tips, om några timmar är försent!:)