• Anonym (Inez)

Otrogen på jobbet

Jag har varit otrogen med en man på jobbet. Han är 49 år har 2 barn med sin fru och jag är 30 år och har två barn med min sambo.

Det hela började innan jul då vi började skriva sex saker till varandra på mailen sen gick vi över till en app. Han kom in till jobbet på sitt lov o vi låg med varandra på en toalett, vi fortsatte skriva och ta på varandra när vi sågs på skolan. Sen en lunch kom han hem till mig o vi låg i min säng... fortsatte skriva med varandra. Sen för två dagar sedan så skrev han att han måste ligga lågt för frun anar något. Dagarna innan hade han skrivit vad han ville göra ned mig o vi hade hånglat på jobbet.

Vad tror ni, har han fått kalla fötter eller tror ni frun anar?

Han har varit jätte nervös att bli påkommen på jobbet.

Vi har inte hörts på två dagar nu men i dag träffade vi i ett ärende... han log lite lustigt mot mig sen senare fick jag svar på ett jobb mail jag skickat o då hade han gjort en figur. Vad vill han?

• Svar på tråden Otrogen på jobbet
  • Anonym (X)

Antagligen vill han inget mer seriöst än att få lite bekräftelsebehov tillgodosett, känna sig åtråvärd eller ha kravlöst sex utan att frun får reda på det. Hade han verkligen velat ha dig, hade han inte oroat sig över om frun får veta eller inte!

• Anonym (Oprofessionellt)

Vad han vill?
    Han vill ligga med dig så länge det inte kostar honom något.

Tänk att det ska vara så svårt för folk att skilja på arbete och privatliv.

• Anonym (Inez)

Jag vill absolut inget annat heller...låter kanske idiotiskt men jag vill fortfarande ligga med honom! Ville vara veta om nu trodde han fortfarande vill eller om han ångrar sig.... känns inte som han aldrig mer vill...

• Anonym (Inez)

Men snälla nån... det vet jag att jag är. Detta meddelande handlar inte om det för mig.

• Anonym (X)
    Anonym (Inez) skrev 2017-01-24 19:55:26 följande:

Jag vill absolut inget annat heller...låter kanske idiotiskt men jag vill fortfarande ligga med honom! Ville vara veta om nu trodde han fortfarande vill eller om han ångrar sig.... känns inte som han aldrig mer vill...

Det verkar som att han antingen ångrar sig, eller är rädd för att frun får veta! Inget att satsa på alltså!
  • Anonym (Inez)

Tror du han ångrade sig när han efter två tysta dagar ger mig flörtis emoji? Jag tänker att de kanske blev för intensivt för honom... vi hördes på kvällar o helger tidigare.... kanske kom de för nära. Han skickade mig bilder o filmer när han runkar på jobbet o säger snuskiga saker till mig innan ( för nån vecka sedan) svårt att se att de vänder på bara några dagar.

• Anonym (H)
    Anonym (thom) skrev 2017-01-24 19:56:27 följande:

Vilken känslokall hora du är!

Hoppas att din sambo kommer på vilket svin han är tillsammans med.

Kanske hennes barn kommer på henne också...

Breeders som TS tror ofta att ett knull ca 9 månader före barnens födelse gör att hon får bete sig hur som helst , men det stämmer inte alltid i verkligheten...
  • Tecum

Oroa dig inte TS, han vill bara ligga lågt ett tag då han tror att några, bl a frun, misstänker något. Klokt av honom, när det lugnat ner sig kan ni ha sex igen.

• Anonym (Inez)

Jag hoppas det. Eftersom vi jobbar ihop så märker jag förhoppningsvis om han ger några signaler...

• Anonym (Been there)

Frun anar, eller han tror det iaf.

Anar din man nåt?

Har du nån plan för hur du ska hantera detta? För min erfarenhet är att relationen är riktigt dålig när det blir v-prassel ... hur känner du?

Obs jag moraliserar inte. Livet ä r komplicerat.

Svar på tråden Otrogen på jobbet