• Äldre 25 Jan 23:11
    9887 visningar
    3 svar
    3
    9887

    Sinnessjuk hobby???!?

    Hej!

    Jag skulle damsuga under min sambos skrivbord igår (han brukar få göra det själv annars) men det har han inte gjort på väldigt länge trots att jag har tjatat på honom. Så igår tänkte jag "Fuck it" jag får väl fan göra det.

    När jag tar bort kontorsstolen så ser det ut som ena katten sitter där och jag säger till den att gå men den flyttar inte på sig...? När jag tittar efter ser jag en GIGANTISK DAMRÅTTA!!@?? alltså skit STOR!!! Tänker öööh va fan?! Skrek på min sambo att komma och han blev irriterad och sa: ge dig fan i mina grejer..

    Men alltså va fan!?

    Då kom det fram att han har samlat på sig damm i några månader då han ska "bygga" typ världen största DAMRÅTTA!! Så jävla nasty.

    Jag sa att ska han hålla på med sånt skit får han fan göra det på balkongen. Då blev han irriterad och menade på att den då kan kanske "flyga" över till granens balkong (som btw är en skitstövel så han hade gott förtjänat att ha sånt äckligt skit på sin balkong)

    Alltså vafan ska jag göra? Ska jag vara sträng och hålla vid att han får pyssla med sitt nasty skit på balkongen eller låta han fortsätta ha den under hans skrivbord? Damsuga på skiten? Lär ju få ta en helt ny damsugarpåse för hela möget ska få plats..

    Vilken jävla störd jävel...

    Är skit rädd att hitta mer nasty saker under/bakom möbler nu..

  • Svar på tråden Sinnessjuk hobby???!?
  • Äldre 26 Jan 00:14
    #1

    Dagens I-landsproblem.


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Äldre 26 Jan 00:38
    #2

    Snälla, kan du inte fota den (gärna brevid en tändsticksask eller mynt eller nåt) och lägga upp bilden här? Skulle vara intressant att se hur stor den verkligen är och om den har en chans att hamna i Guinness rekordbok.

  • Äldre 26 Jan 11:58
    #3

    Jag tittade under skrivbordet imorse när han var på toa men den var borta?!? Tänkte nä va fan har han lagt den nu??

    Men sen frågade han faktiskt igår innan jag skulle ut och handla om vi hade några flyttkartonger kvar på vinden. Svarade ja och tänkte inte mer på det förrens nu!!

    Alltså näää vafan! Va äckligt! Han har ju garanterat lagt det äckliga möget i en flyttkartong.. fy jag kräks ju!

    Undra var fan han har ställt den kartongen..

    Hoppas inte jag hittar den bland julpyntet. Öööööh

    jag som har så många fina tomtar..

Svar på tråden Sinnessjuk hobby???!?