• lessman

    Ni och era jäkla ungar!

    Jag blev bestulen på allt det där som ni pratar om. Jag träffade en gång en tjej som valde att inte berätta något för mig att hon blev gravid. Vi hade en högst tillfällig förbindelse och hon utnyttjade mig rakt av, utan att skämma det minsta lilla.
    Jag har aldrig fått träffa mina tvillingdöttrar tidgare, förräns nu,, då jag i alla fall vet vilka dom är.Jag tror nog att döttrarna ville det mest att jag skulle få veta vilka de är, för mamman verkar inte vara särskilt brydd i det hela....Hon klarar inte ens av att be mig om ursäkt eller ens prata med mig något alls. Hon är iskall och ignorerar mig totalt. Hennes sätt att vara avslöjar nämligen allt om henne... Jag hoppas verkligen att hon går om kring med världens tyngsta samvete just nu och det förtjänar hon att ha. Hon bestal mig om alltng och jag fick aldrig veta något förräns nu av en kär vän....
    Mina döttrar som jag inte visste om att de fanns tidigare, dem vil ljag gärna ha  i mitt liv, de är ju helt oskyldiga. Men mamman vill jag inte a med att göra något alls med, hon gjorde ju vad hon gjorde utan att ens fråga, och då räknas det inte som samtycke om man inte ens frågar. Mina döttrar tyckerja väldigt mycket om,men mamman borde kunna be om ursäkt i alla fall. Så länge honinte gör det, då villja ginte vara i hennes närhet  överhuvudtaget.

  • Svar på tråden Ni och era jäkla ungar!
  • Alvina

    Hur gamla är barnen? Ska du göra faderskapstest för att vara helt säker på att de är dina? Tråkigt att du inte fick lära känna dem i början. Förstår att du är arg och besviken.

  • lessman

    De är nu vuxna och långt över 18 år...De gör som de vill vem de vill ha om  de vill ha sin biologiska far. Jag tar så gärna emot dem om de är mina. Men enligt mina beräknngar så är de mina, jag vet vilket årtal och månad jag träffade den där tjejen och jag har kollat födelsedata, Både födelseår och månad stämmer exakt. Men dock kräver jag att få göra ett DNA-test för att vara säker på att de verkligen är mina. De har själv gjort en del antydningar  på att de är mina.. Det finns andra omständigheter som tyder på att de är mina, vilka går jag inte in på här. Men dock vill jag göra ett faderskapstest, och är dom verkligen mina, så tar jag gärna emot dem. F.ö. så är båda 2 snarlika mig i ansiktet osv, skrämmande lika faktiskt.

  • lessman

    Inga barn ska behöva bli berövade från sin biologiska far. De har säkert inte alltid mått så bra pga moderns själviska agerande, vilket jag förstår så fullständigt.

  • lessman

    Jag är en ensam man och har aldrig varit tillsammans med någon kvinna, jag har träffat några styckern som det aldrighar blivit någon fortsättning med. Det är så jbbitnärmanär tex på jobbet att sitt a olyssna pårasterna vad adnra gör med sin familj och sina ungar på helgerna och fritiden. Jag orkar bara inte det, jag drar mig undan allt odxh alla, för alla verkar ha något kul att berätta som de gör med sina barn och familjer på fritiden. Jag orkar iten lyssna på de snacket,, utan håller mig totalt för mig själv pårasterna på jobbet just därför- När jag aldrig har fått ha något förhållande någonsin, så blir det så fruktansvärt jobbigt att sitta och lysna på vad andra gör med sin partner. Det var poängenmed mitt  inlägg.

Svar på tråden Ni och era jäkla ungar!