• IngenSomGillarMig

Vara tsm med sin syrras kompis!?

Tja!

Jag är intresserad av min syrras kompis, eller snarare föredetta kompis men de har nog fortfarande kontakt men de träffas inte. Jag känner inte att det skulle vara konstigt att bara tsm med henne men vad tycker ni?? Vet att det är olika från person till person men hur brukar de flesta känna kring detta då? Tänker då lite vad hon kanske tycker.

• Svar på tråden Vara tsm med sin syrras kompis!?
  • Anonym (?)

Din halvblinda fru då?

• IngenSomGillarMig
    Anonym (?) skrev 2017-01-29 20:22:36 följande:

Din halvblinda fru då?

Detta är mitt konto men min storebror lånade det om parkeringsvakten, jag har bara körleksbekymmer????
  • IngenSomGillarMig
    Tecum skrev 2017-01-29 20:34:15 följande:

Ser inget konstigt i det. Vad är problemet?

Jag har tidigare inte bjudit ut någon, har bara blivit utbjuden, så vet inte riktigt vad jag ska säga osv och vet att vissa kan ha komplikationer när det gäller liknande situationer.
  • Tecum
    IngenSomGillarMig skrev 2017-01-29 21:50:54 följande:
    Jag har tidigare inte bjudit ut någon, har bara blivit utbjuden, så vet inte riktigt vad jag ska säga osv och vet att vissa kan ha komplikationer när det gäller liknande situationer.
    Tror inte du behöver oroa dig, det hade varit värre om det varit din brorsas eller din kompis´ ex.
  • IngenSomGillarMig
    Tecum skrev 2017-01-30 16:40:40 följande:

Tror inte du behöver oroa dig, det hade varit värre om det varit din brorsas eller din kompis´ ex.

Det är ju sant, tack???? får bara hoppas att jag möter henne snart????
Svar på tråden Vara tsm med sin syrras kompis!?