sjuk huvudvärk v 38
Har sen några dagar tillbaka haft vansinnig huvudvärk. Det trycker fruktansvärt i huvudet och ansiktet. Inget verkar hjälpa. Har bra blodtryck, inget som tyder på hf i övrigt. Fler?
Har sen några dagar tillbaka haft vansinnig huvudvärk. Det trycker fruktansvärt i huvudet och ansiktet. Inget verkar hjälpa. Har bra blodtryck, inget som tyder på hf i övrigt. Fler?
Har du tagit blodtrycket efter du fått huvudvärk då? För visst kan hp komma rätt så snabbt om man har otur? Tycker nog du ska kontakta din bm för koll.
Hf inte hp...
Ja, jag var inne för en vecka sen. Då började huvudvärken. 3 senaste dagarna har huvudvärken eskalerat ordentligt. Jag orkar inte vara uppe, kan inte sova osv.
Hej Ts!
Jag är gravid i v 17 och huvudvärk började för mig redan i v 12 och har sedan dess inte blivit bättre. Jag lider sedan 10 år tillbaka av migrän och spänningshuvudvärk och eftersom att jag inte kan mina mediciner nu när jag 'r gravid så har det bara blivit värre.
Jag är sjukskriven sedan v 13, har extremt ont och flera migrän anfall i veckan.
Om det inte går över kan du i värsta fall sjukskriva dig.