• Anonym (Kaffedraken)

    Min pojkvän tar aldrig initiativet att fråga om vi ska träffas

    Som rubriken lyder så tar min pojkvän sedan 2 år tillbaka aldrig initiativet till att fråga om vi ska ses. Jag antar att han trivs med att vara själv ibland men skulle inte jag fråga så skulle vi ses 1 dag i veckan om ens det?

    Jag har tagit upp det här flera gånger och han har lovat att det ska bli ändring på det hela, men det blir aldrig någon ändring....när vi väl ses är han hur fin som helst men det är just initiativtagandet jag saknar och jag känner mig så jäkla klängig när det bara är jag som frågar. Vad gör jag åt det här?? Mår jätte dåligt över det och det går ut över vår relation.

    Uppskattar verkligen alla svar. Behöver synpunkter utifrån!! Tack på förhand

  • Svar på tråden Min pojkvän tar aldrig initiativet att fråga om vi ska träffas
  • Anonym (Kaffedraken)

    Sluta fråga honom så kanske han fattar vinken.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Eller så frågar du dig om du verkligen vill vara tillsammans med någon som inte är så noga med att träffa dig? Känslor kan ju mattas av med tiden tyvärr.

  • Anonym (Kaffedraken)

    I det här fallet tror jag faktiskt att gräset är grönare på andra sidan staketet. Sök dig någon annan som du kan umgås och trivas ihop med. Det där förhållandet låter som om det i praktiken är över.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Folk är olika och tyvärr verkar ni ha väldigt olika syn på hur ofta eller mkt man ska umgås. 2 år är lång tid och har det varit så här hela tiden så är han nog "sån" helt enkelt. Ditt val om du vill ha det så här eller träffa någon som är mer så som du själv är. 

Svar på tråden Min pojkvän tar aldrig initiativet att fråga om vi ska träffas