• mli01

ägglossning

Varför får jag inte positivt på ägglossning Stickan ? Fick två sträck men inte lika starka . Å i morse va de svartare än igår . Alltså blir de ingen ägglossning

• Svar på tråden ägglossning
  • Too tiki
    mli01 skrev 2017-01-31 06:10:28 följande:

Varför får jag inte positivt på ägglossning Stickan ? Fick två sträck men inte lika starka . Å i morse va de svartare än igår . Alltså blir de ingen ägglossning

Testar du bara en gång per dag? Om du bara testar en gång per dag, prova att testa en gång vid 12 tiden och sen en gång senare på kvällen, annars finns risk att du missar LH toppen.
  • mli01
    Too tiki skrev 2017-01-31 08:54:38 följande:
    Testar du bara en gång per dag? Om du bara testar en gång per dag, prova att testa en gång vid 12 tiden och sen en gång senare på kvällen, annars finns risk att du missar LH toppen.
    Provar en gång varje morgon.
  • Too tiki
    mli01 skrev 2017-01-31 12:39:46 följande:
    Provar en gång varje morgon.
    Då skulle jag välja att testa i varje fall 1 gång till per dag för att inte missa LH toppen.
  • mli01
    Too tiki skrev 2017-01-31 13:34:42 följande:
    Då skulle jag välja att testa i varje fall 1 gång till per dag för att inte missa LH toppen.
    Tig ett test idag på dagen . Å har aldrig fått så starkt . Borde vara ägglossning nu. Men så sen kan jag tycka . Då jag fick min mens 6/1 å slutade en vecka senare ..
  • Too tiki
    mli01 skrev 2017-02-01 22:06:51 följande:
    Tig ett test idag på dagen . Å har aldrig fått så starkt . Borde vara ägglossning nu. Men så sen kan jag tycka . Då jag fick min mens 6/1 å slutade en vecka senare ..

Ja det var ju sent i cykeln men en del har ju sen ÄL. Du kan inte lägga ut en bild på testet?

Ett annat alternativ är att du kan vara gravid för ÄL stickor kan ge utslag vid graviditet också, kan ju alltid hoppas på det :)

• Too tiki
    mli01 skrev 2017-02-02 07:18:10 följande:

Så såg de ut igår på eftermiddagen

Tycker det ser positivt ut :)
  • Hallonfrossa

Lh mäter som högst mellan kl.10.00 och 20.00 på dagen så morgon urin är oftast inte att rekommendera.

Ditt test ser i stort sett positivt ut men i framtiden om du testar igen så rekommenderar jag dig att ta morgon, middag, kväll.

Lycka till :)

Svar på tråden ägglossning