• Anonym (hehe)

överraska min sambo ikväll

Min sambo nämnde att det än han som tagit initiativ varje gång vi haft sex, den senaste tiden.

När jag tänker efter så stämmer det han säger, jag brukade fräscha upp mig och köpa sexiga underkläder för snart ett år sen men har slutat med det för jag tyckte inte det var så viktigt för honom.

Men nu när han känner så vill jag gärna överraska honom. Hur brukar ni göra när ni vill göra honom kåt eller initiera? Beskriv det, behöver inspiration.

Tack på förhand!

• Svar på tråden överraska min sambo ikväll
  • Anonym (Man)

Nu är jag man, men om jag själv fick välja ;)

Skulle vara väldigt sexigt och upphetsande att hitta henne  i något kort kort linne, så man ser stringtrosorna, eller kanske rent av utan trosor,  vad hon gör för tillfället när man kommer hem, spellar mindre roll.

En grej vore att du håller just på att damsuga, kanske med hög musik till, du har gjort slangen riktigt kort så att du behöver böja dig mycket, skall låtsas som du inte hör när man kommer in och fortsätta med det du gör.  Det skulle göra mig benhård.

Kanske är du uppe på en pall utan trosor och dammar av inne i köksskåpen, lyssnar på hög musik eller använder dig av någon musikspelare med hörlurar, på det sättet om han inte tror att du hört honom komma in kan han stå o beundra och kåta up sig genom att titta på dig.

Har ni badkar? Tappa då upp ett varmt bad ta med en vin flaska eller något, och vänta på honom där, du kan ju hoppa in precis innan han kommer hem.

Be honom ge dig en helkrops masage med olja mm, det finns miljoner sätt att kåta upp sin man.

Bästa upplevelsen för mig för att just bli överaskad, vore att kunna titta på henne ett långt tag medan hon gör olika syslor i sexiga underkläder, med eller utan trosor, helst utan ;)

• Anonym (hehe)
    Anonym (Man) skrev 2017-01-31 15:22:57 följande:

Skulle vara väldigt sexigt och upphetsande att hitta henne  i något kort kort linne, så man ser stringtrosorna, eller kanske rent av utan trosor,  vad hon gör för tillfället när man kommer hem, spellar mindre roll.

En grej vore att du håller just på att damsuga, kanske med hög musik till, du har gjort slangen riktigt kort så att du behöver böja dig mycket, skall låtsas som du inte hör när man kommer in och fortsätta med det du gör.  Det skulle göra mig benhård.

Kanske är du uppe på en pall utan trosor och dammar av inne i köksskåpen, lyssnar på hög musik eller använder dig av någon musikspelare med hörlurar, på det sättet om han inte tror att du hört honom komma in kan han stå o beundra och kåta up sig genom att titta på dig.

Har ni badkar? Tappa då upp ett varmt bad ta med en vin flaska eller något, och vänta på honom där, du kan ju hoppa in precis innan han kommer hem.

Be honom ge dig en helkrops masage med olja mm, det finns miljoner sätt att kåta upp sin man.

Bästa upplevelsen för mig för att just bli överaskad, vore att kunna titta på henne ett långt tag medan hon gör olika syslor i sexiga underkläder, med eller utan trosor, helst utan ;)

Hahah hade jag varit en man hade jag tänkt som du men jag vet hur min sambo hade reagerat. Han hade smygit in bakom mig och skrämt skiten ur mig och skrattat högt.

Funderar på att mysa till sovrummet men ljus & musik, på med sexiga underkläder för att sedan stå vid dörren och göra "kom-tecken" men pekfingret. Om jag inte kommer på nåt bättre.
  • Anonym (Man)

Hade det varit jag hade jag förvisso skrämt skiten ur dig med, men jag skulle sedan inte kunna motstå frestelsen av det jag tidigare såg :)

Det som du tänkt blir nog bra också, hoppas han förstår "tecken språk" ;)
    Men lycka till!

• Anonym (Självanalys)
    Anonym (Man) skrev 2017-01-31 15:22:57 följande:

Låter mest som du tänder på städning...
  • Anonym (Kille)

Jag kan bli tänd om tjejen skickar lite sexiga sms under dagen. Kanske en vågad bild, eller lite vågade antydningar.

En annan jobbig grej, men som är rätt kul, är om tjejen precis innan jag åker till jobbet t.ex. berättar att hon är helt slätrakad (och visar det), eller böjer sig fram över köksbänken o blottar en liten buttplugg.... men jag hinner inte göra något, utan måste iväg till jobbet. Det brukar bli rätt bra sex på kvällen då.

En annan liten favorit annars är när hon köper en grännapolkagrisstång och helt enkelt slickar och suger på den lite porrigt med lite läppglans på...

• Tom Sawyer

@Pussan.
    TS har nog inte tid att svara nu. Hon är upptagen med viktigare saker ;)

• NollÅttan

Vi andra, inklusive jag, väntar med spänning :)

Svar på tråden överraska min sambo ikväll