• Anonym (?)

Riktigt hårt sex

Min fru gillar när jag tar henne stenhårt, så hårt att jag själv är förundrad över att det inte gör ont.

Det är enbart min kondis och min kraft som sätter gränsen, jag tar verkligen i allt jag orkar. Helst ska det vara i frenetiskt tempo också :)

Nu behöver det som tur är inte vara så hela tiden, men nästan alltid efter ett tag när hon blivit riktigt kåt. Om inte jag orkar juckar hon själv, ridandes eller så.

Fler som gillar detta eller är det ngn slags preferens som just hon har, tro?

• Svar på tråden Riktigt hårt sex
  • Pussan

Ooooja, underbart att bli knullad gul o blå, rejält överkörd en stund. Som du skriver, inte varje gång, inte hela tiden, men en rejäl omgång ibland

• Anonym (Mmm)

Underbart upphetsande de gånger man får till sådant sex.

• Anonym (Kvinna 20)

En rejäl omgång är helt himmelskt. 

• Anonym (Liggande stolen)

Även om hon är rejält upphetsad/våt tycker jag att det gör ont i q-ken efter en stund av riktigt hårt pumpande. Kan annars hålla på i princip hur länge som helst (är vältränad och uthållig - och skrytsam ;), men föredrar lugnt vaniljsex med låångt förspel. Betydligt skönare/sexigare.

• Anonym (Kåtlisa)

Sex blir bäst om man varierar sig lite men skall jag komma av enbart av kuk i fittan krävs det att det är en man som kan dunka på ordentligt. Älskar vår sexgunga där man kan bli ordentligt påsatt under en bra stund utan att helt köra slut på gubben. Får väl citera en textrad av Ulf Lundell Älska mig rått och romantiskt.

• Anonym (Kåtlisa)
    Anonym (Liggande stolen) skrev 2017-02-01 01:34:47 följande:

Även om hon är rejält upphetsad/våt tycker jag att det gör ont i q-ken efter en stund av riktigt hårt pumpande. Kan annars hålla på i princip hur länge som helst (är vältränad och uthållig - och skrytsam ;), men föredrar lugnt vaniljsex med låångt förspel. Betydligt skönare/sexigare.

Skulle inte fungera speciellt bra tillsammans med mig. Kan vara skönt med lite lugn mysig god morgonsex efter en tuff natt men enbart lugn vaniljsex är inte min grej. Vill helt enkelt känna att man blir tagen av en riktig man.
  • Anonym (Anna B)

Kiss me like you love me and fuck me like you hate me!!!!
    Det finns inget som heter "för hårt sex" när det bara är en kille man sexar med....

• Dasenhard
    Anonym (Kvinna 20) skrev 2017-01-31 22:35:54 följande:

En rejäl omgång är helt himmelskt. 

Alltid lika skönt att få ge en rejäl omgång när man knullar någon som gillar det
  • Anonym (Liggande stolen)
    Anonym (Kåtlisa) skrev 2017-02-01 04:46:47 följande:

Skulle inte fungera speciellt bra tillsammans med mig. Kan vara skönt med lite lugn mysig god morgonsex efter en tuff natt men enbart lugn vaniljsex är inte min grej. Vill helt enkelt känna att man blir tagen av en riktig man.

Nej, det verkar osannolikt. Problemet är att det är svårt att veta någon annans preferenser innan det är "för sent" (brukar ta ett tag innan man litar tillräckligt på den andra för att helt släppa loss är min erfarenhet; för oss har det t.ex. tagit mer än ett decennium).

Nåväl, jag fortsätter drömma om tantrasex medan jag praktiserar porrfilmsteknik och lever på hoppet att intresset för det förstnämnda någon gång väcks hos min partner (är ju inte direkt så att jag lider av detta heller :)
  • välj användarnamn

Det var väl en tjej som fick lite blåmärken en gång, kände mig först lite dum men hon sa att det inte gjorde något.
    Hoppas bara det inte var för att vara snäll hon sa det.

Svar på tråden Riktigt hårt sex