• Anonym (Översexuell)

Alltid kåt, vad kan jag göra åt det?

Okej. Så jag har alltid varit en väldig sexuell person och under största delen av mitt liv har jag varit singel. Nu har jag däremot stadgat mig och flyttat ihop med min sambo. Vad jag insett när man bor ihop är att man kan ha sex inprincip hela tiden. Morgonsex, snabbis innan jobb, duschsex efter jobb och sen avsluta dagen fint med ja, sex.

Det har varit helt underbart och min partner har hållit ikapp med mig. Till nu i veckan när han gick tillbaka till tidiga morgonar på jobbet. Nu är han för trött när han kommer hem och ja, jag förstår det. Men det minskar ju inte min sexlust. Jag vill ju fortfarande ligga i alla fall två gånger om dagen.

Så därför behöver jag er hjälp. Finns det någon som varit med om liknande? Vet någon vad som skulle kunna hjälpa? Kan jag till och med minska min sexlust på något sätt?

• Svar på tråden Alltid kåt, vad kan jag göra åt det?
  • Anonym (Också superkåt)

Jag har tyvärr inget bra tips att ge dig! Jag är också extremt superkåt! Vill ha sex 2-3 gånger om dagen och vi har dessutom ett barn som vaknar ibland på nätterna. Ganska jobbigt när ens sambo inte riktigt håller takten med en. Gjorde slut med mitt ex då hans sexuella nivå var lika med noll i min värld. Kunde gå månader emellan. ????

• Anonym (Översexuell)
    Anonym (Också superkåt) skrev 2017-02-02 18:08:39 följande:

Jag har tyvärr inget bra tips att ge dig! Jag är också extremt superkåt! Vill ha sex 2-3 gånger om dagen och vi har dessutom ett barn som vaknar ibland på nätterna. Ganska jobbigt när ens sambo inte riktigt håller takten med en. Gjorde slut med mitt ex då hans sexuella nivå var lika med noll i min värld. Kunde gå månader emellan. ????

Månader skulle jag absolut aldrig klara! Aldrig varit mer än 2veckor utan sex. Jag trodde först att det var för att vi nyligen flyttat ihop, men nu har vi bott ihop i nästan fem månader så det borde ha gått över. Måste fråga dock, onanerar du mer när du inte har sex? Min sambo har föreslagit det men det är ju inte alls samma sak. Det är ju närheten osv jag vill ha med.
    Anonym (Översexuell) skrev 2017-02-02 18:32:56 följande:

Månader skulle jag absolut aldrig klara! Aldrig varit mer än 2veckor utan sex. Jag trodde först att det var för att vi nyligen flyttat ihop, men nu har vi bott ihop i nästan fem månader så det borde ha gått över. Måste fråga dock, onanerar du mer när du inte har sex? Min sambo har föreslagit det men det är ju inte alls samma sak. Det är ju närheten osv jag vill ha med.

Jag onanerar men hjälp av dildo ibland. Men det vekligen inte samma sak! Jag fick också det förslaget av mitt ex när jag beklagade mig över månader utan sex. Jobbade då dessutom på ett ställe där extremt muskulösa och heta män gav en fina komplimanger så frustrationen var extrem!

Men samma som dig där. Jag vill känna min man på mig, känna hur han stöter in i mig och hur han smeker min kropp. Så att onanera är verkligen inte samma sak och för mig blir jag inte mindre kåt på min man! Hade lätt kunna ligga 2ggr och onanerat emellan gångerna ????
  • Anonym (Översexuell)
    Anonym (Också superkåt) skrev 2017-02-02 18:41:18 följande:

Jag onanerar men hjälp av dildo ibland. Men det vekligen inte samma sak! Jag fick också det förslaget av mitt ex när jag beklagade mig över månader utan sex. Jobbade då dessutom på ett ställe där extremt muskulösa och heta män gav en fina komplimanger så frustrationen var extrem!

Men samma som dig där. Jag vill känna min man på mig, känna hur han stöter in i mig och hur han smeker min kropp. Så att onanera är verkligen inte samma sak och för mig blir jag inte mindre kåt på min man! Hade lätt kunna ligga 2ggr och onanerat emellan gångerna ????

Alltså jag är så glad att du svarat här! Nästan så jag varit rädd att det är något fel på mig!
  • Anonym (Alltid redo)

Har ni pratat om det, för du bör ju berätta för honom hur du känner. Det kan ju vara så att  det är mycket på jobbet för hans del o han känner att han inte räcker till, det kan ha väldigt negativ inverkan på sexlivet. Prata med varandra, så kommer det att lösa sig. Men var inte anklagande eller ställ krav, det kommer inte att funka. Jag har aldrig hört om någon man/kille som bangar på sex, jag hade gärna haft sex 2-3ggr om dagen Tungan ute Tyvärr så är inte min fru sugen lika ofta.

Anonym (Översexuell) skrev 2017-02-02 18:48:27 följande:

Alltså jag är så glad att du svarat här! Nästan så jag varit rädd att det är något fel på mig!

Det trodde jag med att jag var! Men nä, jag är bara en rödtott med sexuell lust som många killar ;) Ni kan ju prata om det. Försök få han att förstå att han räcker till men du bara har det behovet.

Min man kan bli trött på mig ibland. Men är ändå tacksam för han gillar med sex ;)
  • Anonym (Översexuell)
    Anonym (Alltid redo) skrev 2017-02-02 18:54:09 följande:

Har ni pratat om det, för du bör ju berätta för honom hur du känner. Det kan ju vara så att  det är mycket på jobbet för hans del o han känner att han inte räcker till, det kan ha väldigt negativ inverkan på sexlivet. Prata med varandra, så kommer det att lösa sig. Men var inte anklagande eller ställ krav, det kommer inte att funka. Jag har aldrig hört om någon man/kille som bangar på sex, jag hade gärna haft sex 2-3ggr om dagen Tyvärr så är inte min fru sugen lika ofta.

Mycket möjligt att det är så, jag antar att jag borde ta upp det med honom. Om inte annat kanske vi kan kompromissa. Tack för tipsen med, ska tänka på det! Tror att det är ungefär lika vanligt med män som kvinnor, bara att rent normativt så vill män ha mer sex än kvinnor så därför hör man mer om det.
  • Anonym (Översexuell)
    Anonym (Också superkåt) skrev 2017-02-02 19:00:37 följande:

Det trodde jag med att jag var! Men nä, jag är bara en rödtott med sexuell lust som många killar ;) Ni kan ju prata om det. Försök få han att förstå att han räcker till men du bara har det behovet.

Min man kan bli trött på mig ibland. Men är ändå tacksam för han gillar med sex ;)

Haha, det låter ändå hälsosamt det där! Och då finns det hopp! ???????? Jag tror att jag ska försöka ta upp det med honom, försiktigt. Vill ju inte, som du säger där, att han ska känna sig otillräcklig.
  • Anonym (Översexuell)

Oj! Alla frågetecknen skulle vara en dansande emoji!

• KarlssonsKalle

Onanerar du mycket TS?

• Anonym (könsnormer)
    Anonym (Alltid redo) skrev 2017-02-02 18:54:09 följande:

Har ni pratat om det, för du bör ju berätta för honom hur du känner. Det kan ju vara så att  det är mycket på jobbet för hans del o han känner att han inte räcker till, det kan ha väldigt negativ inverkan på sexlivet. Prata med varandra, så kommer det att lösa sig. Men var inte anklagande eller ställ krav, det kommer inte att funka. Jag har aldrig hört om någon man/kille som bangar på sex, jag hade gärna haft sex 2-3ggr om dagen Tyvärr så är inte min fru sugen lika ofta.

Det är vanligare än du tror, utifrån min upplevelse. Jag tillhör också de kvinnor som helst vill ha sex 2-3 ggr om dagen och jag har aldrig stött på en man som, i långa loppet, orkar el är sugen på att hålla det tempot. Liksom hos kvinnor finns det många män vars sexlust påverkas av stress på jobb etc, tror bara att det pratas mindre om det..
  • Anonym (Alltid villig)

(MAN) jag skulle också vilja ha sex flera gånger om dagen, 2-3 ggr i iallafall snabbisar, frugan tycker dock att det räcker med 1 ggr/vecka.

Det är ju bara att runka emellan ;)

Svar på tråden Alltid kåt, vad kan jag göra åt det?