• lessman

    Jag kräver att få göra ett DNA-test.

    nnan jag överhuvudtaget tilltalar den somjag tror kan vara min ev. doter med tex: Hej min dotter och liknande, så kräver jag att få göra ett DNA TEST. Före det så tänker jag inte börja påstå saker som att hon ev. och ett stort kanske, skulle vara min dotter.
    Fram tills dess att ett test är gjort, så är hon bara somen vän för mig, jag tänker i alla fall inte börja påstå saker. Fast hon verkar ju vara jättegullig, hon somev. skulle kunna vara min dotter, menmed ett stort kanske. Jag vet juinte 100% säkert och just därför tilltallr jag henne enbart somvän om vi nu skulle råka prata med varandra någ on gång. Jag vet ju i alla fall vem du är nu, om det skulle visa sig att hon är min...

  • Svar på tråden Jag kräver att få göra ett DNA-test.
  • Pelle20M

    Men sluta spamma FL nu. Eller slå åtminstone på autocorrect på luren så man fattar vad tusan du svamlar om.

  • Joo3221414

    Om du inte vill att andra ska bry sig eller lägga sig i så är det nog bättre att du skriver en privat blogg istället, som en dagbok som andra inte får läsa.

  • lessman

    jag skriver bara för att lätt apå min a tankar i en sak som är så viktigt,för mig att jag inte vet hur jag ska ta det hela vidare. Vi har nuhamnat i et tlåst läge kanman säga, då ingen vågar något.

  • Koz85

    Tycker du ska söka hjälp. Detta är inget ställe för det. Eller fortsätt i en av dina gamla trådar!

  • lessman

    Skitsamma då, jag skiter i detta forum. Förmodligen är det bara några som driver med mig om denna sak, och visar det sig vara så då skiter jag i allting och tar livet av mig. Var så jävla säker på det.
    Dett kan också vara ett sjukt rollspel. Sådant förekommer med. 
    För varför skulle jag börja prata när det nu var kvinan  som gjorde allt fel och inte  jag. Jag anser mig vara helt oskyldig i detta. Men det skiter alla i, ja ska tydligenbara må skit hela livet. Idag orkade jag inte ens äta något pga allt detta,
    För det känns som att någon bara driver med mig. I vart fall, jag tänker då inte börja påstå saakerdet ärinte min skyldighet att fråga runt till personer däärute.

  • Plupp24

    Visst visst lessman. Vi ses imorgon när du skriver en ny tråd. Härligt ändå att du har fått ligga, antar att du hittade en kvinna till slut då.

Svar på tråden Jag kräver att få göra ett DNA-test.