• Anonym (Man)
    Äldre 3 Feb 10:49
    2148 visningar
    18 svar
    18
    2148

    Diskussion om samkväm med en dam har gjort henne tillbakadragen

    För en tid sedan mötte träffade jag en dam via en kontaktsida på internet. Vi har vid flera tillfällen sedan dess textmeddelat till varandra och även samtalat över telefon. Enligt mitt förmenande är hon en trevlig dam att sällskapa med. Vår kontakt har egentligen sitt huvudsakliga syfte att vi ska idka samkväm-och det är vi båda med på!

    På tal om sällskap föreslog jag att hon och jag skulle sällskapa i sängen hemma hos mig. Hon lämnade sitt samtycke varpå jag begränsade till att vi inte borde ha penetrerat samkväm med varandra första gången vi sällskapar i säng just med anledning av att det könns lite märkligt att ha fullbordat samkväm första gången med en person man aldrig varit med förut. Hon instämde. Jag lämnade önskemål om att få tungkyssas, smekas och därefter kanske få masturbera hennes framstjärt. Hon godtog det hela bortsett från masturberingen av framstjärten då hon tyckte att det var att likställa med penetrerat samkväm. Jag höll emellertid inte med. Min tanke kring det hela är att masturberingen av hennes framstjärt ska fungera som en uppvärmning inför nästkommande och fullbordade samkvämstillfälle.

    Jag har sedan den konversationen upplevt henne ganska spydig och ibland tillbakadragen. Jag har frågat henne om hon har fått kalla fötter, men hon menar att hon inte har fått det. Jag vet inte vad problemet är, ifall jag har sagt något hon inte tyckt om, etc. Har ni några funderingar på vad det kan vara och vad jag bör tänka på? Sa jag något som passerade en känslig gräns? Är hon nervös må tro?

  • Svar på tråden Diskussion om samkväm med en dam har gjort henne tillbakadragen
  • Anonym (asgar­v)
    Äldre 3 Feb 11:00
    #1

    Men alltså skrev du ett sms med de orden?

    Jag hade dött av skratt.

    Det heter inte framstjärt.

    Jag hade inte velat planera sånt via sms, det ska väl vara spontant?

    Snälla säg att du inte är allvarlig?

  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 3 Feb 11:01
    #2
    Anonym (asgarv) skrev 2017-02-03 11:00:05 följande:

    Men alltså skrev du ett sms med de orden?

    Jag hade dött av skratt.

    Det heter inte framstjärt.

    Jag hade inte velat planera sånt via sms, det ska väl vara spontant?

    Snälla säg att du inte är allvarlig?


    Jag och hon är i äldre ålder. Vi använder inte samma ord som er ungdomar gör. De ord vi använder är mer neutrala och icke-förnedrande.
  • Anonym (asgar­v)
    Äldre 3 Feb 11:03
    #3
    Anonym (Man) skrev 2017-02-03 11:01:21 följande:
    Jag och hon är i äldre ålder. Vi använder inte samma ord som er ungdomar gör. De ord vi använder är mer neutrala och icke-förnedrande.
    Jag använder inte heller några förnedrande ord.

    Men stjärt är rumpa för mig.

    Det finns många ord för det du vill säga utan att använda de allra grövsta.
    Ingen borde använda de grova orden.

    Men:

    1.Sluta med framstjärt.
    2.Sluta planera sådant, var spontan.
    3.Ring henne och fråga.
  • äldreo­chklok­are
    Äldre 3 Feb 11:05
    #4
    Anonym (Man) skrev 2017-02-03 10:49:21 följande:

    För en tid sedan mötte träffade jag en dam via en kontaktsida på internet. Vi har vid flera tillfällen sedan dess textmeddelat till varandra och även samtalat över telefon. Enligt mitt förmenande är hon en trevlig dam att sällskapa med. Vår kontakt har egentligen sitt huvudsakliga syfte att vi ska idka samkväm-och det är vi båda med på!

    På tal om sällskap föreslog jag att hon och jag skulle sällskapa i sängen hemma hos mig. Hon lämnade sitt samtycke varpå jag begränsade till att vi inte borde ha penetrerat samkväm med varandra första gången vi sällskapar i säng just med anledning av att det könns lite märkligt att ha fullbordat samkväm första gången med en person man aldrig varit med förut. Hon instämde. Jag lämnade önskemål om att få tungkyssas, smekas och därefter kanske få masturbera hennes framstjärt. Hon godtog det hela bortsett från masturberingen av framstjärten då hon tyckte att det var att likställa med penetrerat samkväm. Jag höll emellertid inte med. Min tanke kring det hela är att masturberingen av hennes framstjärt ska fungera som en uppvärmning inför nästkommande och fullbordade samkvämstillfälle.

    Jag har sedan den konversationen upplevt henne ganska spydig och ibland tillbakadragen. Jag har frågat henne om hon har fått kalla fötter, men hon menar att hon inte har fått det. Jag vet inte vad problemet är, ifall jag har sagt något hon inte tyckt om, etc. Har ni några funderingar på vad det kan vara och vad jag bör tänka på? Sa jag något som passerade en känslig gräns? Är hon nervös må tro?


    Försöker du vara rolig så här en fredag?
    Jag kan inte alls på fullt allvar tro att det är så här du uttrycker dig när ni samtalar?
    Jag får för den delen nog också räknas till "äldre" och jag kan skriva precis likadan som du men det är inte så gångbart på nätdejtarforum, haha. 
  • Anonym (a)
    Äldre 3 Feb 11:06
    #5
    +1
    Anonym (Man) skrev 2017-02-03 11:01:21 följande:
    Jag och hon är i äldre ålder. Vi använder inte samma ord som er ungdomar gör. De ord vi använder är mer neutrala och icke-förnedrande.
    ni ungdomar, heter det, om vi nu ska idka korrekt språk. 
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 3 Feb 11:14
    #6

    Ni verkar ha reagerat på ordvalet. Så ni tror att orden är det som jar fått henne att bli tillbakadragen?

    Ni bör som sagt tänka på att jag och hon är i äldre ålder. Vårat språkbruk är inte detsamma som yngre människor.

  • fdd
    Äldre 3 Feb 11:18
    #7

    Samkväm betyder fest, vilket du som "äldre" borde veta. Hon genomskådade förmodligen, precis som alla andra, dig och kom fram till att hela du var ett helt hitte-på. 

  • Anonym (asgar­v)
    Äldre 3 Feb 11:18
    #8

    Jag antar ändå att ni inte är 500 år gamla.

    Välkommen till oss ungdomar på 2000talet :)

    Jag tror att hon reagerar på ordvalet, planerandet mm.

    Tänk om hon inte alls är sugen den dagen..ska hon ändå lägga sig i sängen?

    Våga vara spontan istället säger jag :)

    Vem vill ha det planerat?
    Sex är härligt och trevligt, inget man bara skriver in i kalendern:
    Tisdag 17:00 till 17:30.

  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 3 Feb 11:26
    #9
    fdd skrev 2017-02-03 11:18:17 följande:

    Samkväm betyder fest, vilket du som "äldre" borde veta. Hon genomskådade förmodligen, precis som alla andra, dig och kom fram till att hela du var ett helt hitte-på. 


    Samkväm är ett annat ord för samlag. Vi använde ordet ofta under mina yngre dagar.
  • Anonym (Bakmu­tta)
    Äldre 3 Feb 11:27
    #10

    Ni ska inte ligga har ni bestämt, hon anser att pilla innanför trosorna går över gränsen, respektera det. Problem solved.

  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 3 Feb 11:28
    #11
    Anonym (asgarv) skrev 2017-02-03 11:18:56 följande:

    Jag antar ändå att ni inte är 500 år gamla.

    Välkommen till oss ungdomar på 2000talet :)

    Jag tror att hon reagerar på ordvalet, planerandet mm.

    Tänk om hon inte alls är sugen den dagen..ska hon ändå lägga sig i sängen?

    Våga vara spontan istället säger jag :)

    Vem vill ha det planerat?

    Sex är härligt och trevligt, inget man bara skriver in i kalendern:

    Tisdag 17:00 till 17:30.


    Vi planerade inte in en särskild dag, utan vi bestämde istället att vid tillfälle då vi ses så kan vi sällskapa i sägen.

    Ska jag kanske skriva ett textmeddelande till henne om att vi inte ska ha det så planerat, utan att vi istället gör det vi känner för vid tillfälle då vi ses?
  • Anonym (asgar­v)
    Äldre 3 Feb 11:31
    #12
    Anonym (Man) skrev 2017-02-03 11:28:28 följande:
    Vi planerade inte in en särskild dag, utan vi bestämde istället att vid tillfälle då vi ses så kan vi sällskapa i sägen.

    Ska jag kanske skriva ett textmeddelande till henne om att vi inte ska ha det så planerat, utan att vi istället gör det vi känner för vid tillfälle då vi ses?
    Låter mycket bättre.

    Middag, film,vin och lite goda praliner eller vad ni nu tycker om.

    Sen ser ni vad som händer.
  • Anonym (anony­m)
    Äldre 3 Feb 11:34
    #13
    Anonym (Man) skrev 2017-02-03 11:26:46 följande:
    Samkväm är ett annat ord för samlag. Vi använde ordet ofta under mina yngre dagar.
    Samkväm har aldrig använts i den betydelse du gör, det har använts som fest, umgänge, konferens, frikyrkomöte osv. så det är knappast konstigt om denna kvinna tappat intresse för arrangemanget allra helst om framstjärtar ingår i vokabulären.
  • Äldre 3 Feb 11:45
    #14
    +1
    Anonym (Man) skrev 2017-02-03 11:26:46 följande:

    Samkväm är ett annat ord för samlag. Vi använde ordet ofta under mina yngre dagar.


    Shit... Nu hamnat det verkligen i ett helt annat ljus, när kyrkan i byn bjuder in till samkväm varje onsdag.

    Inse att du använder ordet fel. Samkväm har aldrig varit synonymt med samlag, vilket du skulle veta om du tillhörde den äldre äldre generationen. Troll.
  • äldreo­chklok­are
    Äldre 3 Feb 11:55
    #15
    Anonym (Man) skrev 2017-02-03 11:14:31 följande:

    Ni verkar ha reagerat på ordvalet. Så ni tror att orden är det som jar fått henne att bli tillbakadragen?

    Ni bör som sagt tänka på att jag och hon är i äldre ålder. Vårat språkbruk är inte detsamma som yngre människor.


    Haha du uttrycker dig inte värst korrekt:
    Det stavas "vårt" (vårat är talspråk)  och språkbruket är inte detsamma som yngre människor eftersom ett språkbruk inte kan vara människor (Ja jag förstår att du tappade bort ett ord, men kan inte låta bli att kommentera. När du nu försöker köra en specifik stil får du väl se till att klara av den fullt ut)
  • zooloo­k1
    Äldre 3 Feb 12:02
    #16

    Herregud, lär dig trolla. Det där var bara lamt.

  • Äldre 3 Feb 12:19
    #17

    Svenska Sheldon Cooper? Drömmer

  • Äldre 3 Feb 19:00
    #18

    Exakt hur "lämnade hon samtycke"? Var det a) muntligt? b) skriftligt c) skakande av händer man har spottat i? d) underskrift i blod och getoffer till Satan?

Svar på tråden Diskussion om samkväm med en dam har gjort henne tillbakadragen