Kan poster försvinna ur instagrams historik?
Hej!
Jag måste verkligen få veta om min pojkvän ljuger för mig. Det kanske låter som en skitsak, men jag vill veta om jag kan lita på honom, även om det gäller skitsaker.
Min fråga är ifall personer eller sidor som ligger i historiken på instagram, alltså under rubriken "senaste", kan försvinna av sig själva för att man inte sökt på dem på länge?
Jag vet att personer som man sökt på kan hoppa upp bland "förslag" och då inte ligger kvar bland "senaste", och de syns då inte heller bland "senaste" om man söker på dem igen, men kan de som legat som förslag hamna på "senaste" ifall att förslagen byts ut? Och sen kanske till och med försvinna helt efter att de hoppat ner på "senaste"?
Grejen är att min kille påstår att han inte raderat sin historik, men jag misstänker att det är lögn. Förut höll han på och sökte på en massa tjejer på instagram, typiska "silikon-" och "bikinitjejer" vilket jag sa att jag tyckte var jobbigt. Han säger att han slutat med det helt och jag har bett honom visa historiken ett par gånger bara för att se om det stämmer, men jag tror honom ändå inte eftersom vissa som fanns i hans historik förut inte finns där längre. Jag tror han raderat sin historik och sen sökt på några igen som han kom ihåg att jag hade sett tidigare. Men jag verkar ha bättre minne än honom. Han säger dock att han absolut inte han raderat historiken.
Snälla hjälp mig! Jag vill verkligen kunna lita på min kille och jag vill inte anklaga honom för något om det nu är så att han är ärlig. Därför behöver jag er hjälp att reda ut det.