• Anonym (Fan)

Var jag otrogen mot min tjej?

Hej. När min tjej var i Sthlm skaffade jag tinder och badoo, skrev jag några tjejer och lade till dom på snap. Inaktiverade instagram så de inte skulle se att jag har tjej egentligen. Skrev till en tjej jag haft kontakt med innan som jag vet att hon inte tycker om. På ett flörtigt sätt alltså. Ljög för henne (hon fick reda på det genom en av tjejernas kompis) och tog bort bevisen jag kunde se men glömde tyvärr nåt så hon såg när hon kom hem.. Var jag otrogen? Gjorde jag fel? Hon har aldrig gjort något sånt mot mig nånsin, hon är världens bästa tjej.

• Svar på tråden Var jag otrogen mot min tjej?
  • Carambolan

Skulle du själv våga berätta för din tjej vad du gjorde och visa upp allt du skrev och skickade? Om inte så är det ett tecken på att du är ute på hal is.

• Anonym (Joooo)

.... du kan inte på riktigt själv se att du har gjort fel? shit alltså.

• Anonym (?)

gjorde jag fel? ja (haha ursäkta men jag kan inte tro på den här tråden) 

• Anonym (Fan)
    Anonym (Joooo) skrev 2017-02-04 17:23:18 följande:

.... du kan inte på riktigt själv se att du har gjort fel? shit alltså.

Jo jag vet att jag gjorde fel..men hon blir helt psycho över det här och det är irriterande. Jag låg ju inte med någon direkt.
  • Anonym et

Otrohet är ett relativt begrepp. Var gränsen för otrohet går bör du diskutera och bestämma tillsammans med din kära flickvän istället för att fråga om på FL.

• Eena

Du kanske inte var otrogen men du var ett svin. Jag hade inte stannat hos en kille som är så respektlös mot mig och vår relation

• Anonym (?)
    Anonym (Fan) skrev 2017-02-04 17:30:18 följande:
    Jo jag vet att jag gjorde fel..men hon blir helt psycho över det här och det är irriterande. Jag låg ju inte med någon direkt.
    Strunta i att kalla det otrohet då. Hade du tyckt det var ok om DU hade dragit till Stockholm och när du kom hem fick du veta att din tjej startat konto på Tinder och Badoo, skrivit till killar på ett flörtiga sätt, inaktiverat sitt insta så det inte skulle synas hon hade kille osv?

Tycker du ska uppsöka psykolog och reda ut varför du ens gjorde detta. Har du svårt att vara ensam när tjejen drar till Stockholm? Bekräftelsebehov?
  • Anonym (Varför?)

Varför gjorde du detta? Du gick bakom ryggen på din tjej för att du ville ha kontakt med andra tjejer (det var ju inte direkt så att du gjorde det får att skaffa kompisar?) Otrohet i min bok. Hur skulle du reagera om hon tjuv-skrev med andra killar? Handlar det bara om bekräftelse behöver du inte gå bakom din tjej. Jag uppmuntrade tex min man att skaffa tinder/badoo bara för att få lite boost sen fick jag läsa allt som skrevs. Det var roligt för oss båda. Men att du går bakom ryggen är INTE ok. otrohet är när man smusslar om andra ev andra partners, fysiskt eller inte.

• Anonym (15eller??)

Hade du gillat om din tjej gjorde det samma mot dig!? Om inte så ja det var fel gjort. Att du ens funderar får mig att tro du är 15år eller något.

• Anonym (Ledsamt)

kort och gott - ja, du gjorde fel. Riktigt svinigt och du ska vara glad om hon inte sparkat ut dig med huvudet före.

Svar på tråden Var jag otrogen mot min tjej?