• Äldre 4 Feb 19:57
    6836 visningar
    7 svar
    7
    6836

    Fruktansvärt hungrig

    Är nu i vecka 38 och har börjat bli så fruktansvärt hungrig på kvällarna.
    Magen verkligen skriker efter mat och det spelar ingen roll om jag nyss käkat.
    Någon mer som haft de så under senare delen av graviditeten?

  • Svar på tråden Fruktansvärt hungrig
  • Äldre 4 Feb 21:36
    #1

    Ja! Tyvärr va jag hungrig första tiden efter förlossning med. Men det är för kroppen samlar all energi för att klara en förlossning (tro mig jag kunde inte få ner något alls när jag skulle föda) sen om man ammar så blir man också väldigt hungrig konstant..

  • Äldre 4 Feb 21:38
    #2

    Hade liknande problem, kunde vakna klockan 3 på morgonen och vara vrålhungrig och du gå och ta en macka för att somna om x)

  • Äldre 4 Feb 22:12
    #3

    När magen sjönk ner (var nog tidigare än så för mig) och magsäcken äntligen fick lite plats blev jag också helt ursinnigt hungrig. Det kanske också är kroppens sätt att se till att man laddar energi inför förlossningen?

  • Äldre 5 Feb 23:38
    #4

    Tack! Kommer inte ihåg att jag var så här hungrig med mitt första barn.. fast det var ju dock 13 år sedan????

  • Äldre 6 Feb 16:13
    #5

    Har känt av det senaste dagarna och jag har gått 33 veckor. Kan inte heller komma ihåg att det var så tidigare graviditeter.. Bara att räkna med att vikten kommer öka ytterligare i takt nu.. Dock har ju iaf du inte så långt kvar :)

  • Äldre 17 Feb 19:18
    #6

    Jag har gått upp över 20 kg????????????????

    Har ju bf i morgon och har legat sjuk i hög feber, förkylning, halsont och smärta i öronen hela veckan.. bra tajmat av mig????????
    Hoppas hon trivs där inne så att hon stannar någon dag extra så jag är feberfri iallafall????

  • Äldre 17 Feb 19:23
    #7

    Ber om ursäkt för alla ? i mina inlägg. :/

Svar på tråden Fruktansvärt hungrig