Livmoderinflammation
Var hos gyn igår för att be dom plocka ut min hormonspiral då jag var helt säker på att det var den som får mig att må skit. Men dom kom fram till att jag förmodligen har inflammation i livmodern alt. urinvägsinfektion som jag gått med ett bra tag. Jag har mått illa och haft huvudvärk, ont i ryggen, ilningar/smärta i underlivet, ont vid samlag, luktar illa där nere, fruktansvärt trött och även feber nu sista dagarna. Dom plockade inte ur hormonspiralen, o jag var så himla trött o flummig o glömde bort att fråga, gjorde så ont av undersökningen. Tar dom inte ur den medan man har pågående inflammation eller, vet ni? Jag antar att det är spiralen som gjort att jag fått livmoderinfl. Läste att spiralen lättare för in bakterier i livmodern o så. Är gift o har inte varit med någon annan än min partner senaste 7 åren så jag har inte klamydia som man kan få det utav. Jag o maken planerar ett fjärde barn o tänkte påbörja bebisverkstaden i maj, finns det risk att man blir infertil eller har svårare att bli gravid efter en livmoderinflammation? Vet ju inte hur länge jag har gått med detta. Gjorde dessutom en koniseringen för lite över ett år sen p.g.a måttliga cellförändringar. Så vad tror ni? Kan något av detta påverka? Vill veta så mycket som möjligt