• Anonym (Pontus)

Har min sambo varit otrogen

Hej det är så att jag tror att min sambo har varit otrogen.

Första anledningen till att jag tror det är att 2015 började hon som lärling hos ett företag och ju mer tiden gick så hade vi allt mindre samlag samtidig som hon började raka sig vilket hon nästan aldrig har gjort innan.

Andra anledningen är att hon konstant skrev med en av sina arbetskamrater och hon pratade om honom hela tiden å hon lät nästan nyförälskad så fort hon pratade om honom

Hon raderade alltid deras meddelande konversation.

Sen för någon vecka sedan hittade jag kondomer i hennes väska och vi har inte använt några på flera år och hon vet inte hur dom har kommit dit sa hon och väskan köpte hon för 2 år sedan å ja vet att hon inte hade några i hennes gamla väska.

Någon som har några idéer?

• Svar på tråden Har min sambo varit otrogen
  • Anonym (=/)

Tråkigt att säga det men, ja, din sambo är/har troligtvis varit otrogen :/

• Anonym (oups)

Låter nog som det.... Ställ henne mot väggen! Eller så vill hon medvetet göra dig svartsjuk?

• Anders 386

Det där med att radera konversationer och kondomerna skulle vara ganska tydliga tecken för mig..Rynkar på näsan

• Anonym (Jepp)

Jodå hon, knullar nog runt med andra.

och att kondomerna fanns där för att du skulle hitta de och göra slut.

Eller så vill hon ha dig som pojkvän men vill att du ska veta att hon njuter med en annan kille.

• klen

Har hon kondomer med sig i väskan så har hon varit eller tänker hon vara otrogen eftersom hon inte "vet hur de har hamnat där". Det kan ju finnas anledningar med sjukdomar men då vet man ju oftast om att man har köpt kondomer. Någon annan kan ha lagt dit dom för att jävlas men då skulle inte resten av indicierna finnas där. Beklagar!

• John22

Garanterat otrogen. Man raderar inte konversationer om man inte har något att dölja, och man har inte kondomer i väskan om man inte ämnar använda dem.

• Anonym (Vet ej)

Har också gamla kondomer i väskor, är hon slarvig? Kam vara det.

• Anonym (Kvinna 27)

Tyvärr. Många tecken som tyder på otrohet.
    Ingen här kan dock veta med säkerhet, vill jag poängtera, men det låter onekligen som att hon vänsterprasslar.

• PeterGB3G

Konfrontera henne och förklara att hon måste flytta ut genast. Konfrontation med omedelbar och tydligt konsekvens är det enda som kan få henne att respektera dig.

"Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Anonym (oups)
    PeterGB3G skrev 2017-02-07 15:03:49 följande:

Konfrontera henne och förklara att hon måste flytta ut genast. Konfrontation med omedelbar och tydligt konsekvens är det enda som kan få henne att respektera dig.

Håller med!
  • Anonym (JAAAAA)

Alltså detta är lika säkert som om du skulle kommit på dom i sängen. JA HON ÄR OTROGEN. Dumpa henne ts.

• GArvin74

JA hon är otrogen. Men det visste du säkert redan, bara att du inte velat acceptera det. Sparka ut henne och glöm henne.

• Aqlswlpp

Får ju säga att det definitivt låter som otrohet.

Uppenbarligen insåg hon att hon gick över gränsen om hon raderade deras konversationer. Kondomer utan bra förklaring är ju än starkare indicier.

Om du inte litar på henne så ta konsekvensen.

Svar på tråden Har min sambo varit otrogen