Söker kökslösning
Jag blir nipprig på vårt kök!!!!
Är det någon som vet ett bra ställe där man kan köpa köksbänkar? Liksom fristående? Alternativ höga, smala bord/arbetsbänkar? Köksbordet är ju helt hopplöst.....
Tack på förhand.
Jag blir nipprig på vårt kök!!!!
Är det någon som vet ett bra ställe där man kan köpa köksbänkar? Liksom fristående? Alternativ höga, smala bord/arbetsbänkar? Köksbordet är ju helt hopplöst.....
Tack på förhand.
Vill du ha som en "köksö" eller vad menar du?
Vill du ha som en "köksö" eller vad menar du?
Vårt kök har fyra dörrar, en skorstensstock på snedden, och ett fönster. Det var inte lätt att planera men det blev skitbra till slut. Jag la många timmar med Ikeas köksplaneringsverktyg innan jag fick till det.
Har du testat det?
Vårt kök har fyra dörrar, en skorstensstock på snedden, och ett fönster. Det var inte lätt att planera men det blev skitbra till slut. Jag la många timmar med Ikeas köksplaneringsverktyg innan jag fick till det.
Har du testat det?
Har du möjlighet så kan du ju gå till ikea och boka tid med en köksnisse. Man behöver inte nödvändigtvis köpa deras kök men det är ett bra ställe att börja.
Haha, det låter som ett jäkla knepigt kök. Vårat har som tur är bara 1 dörr och 1 stooooort fönster (tar upp närmare 2 meter på en 2,5 meters vägg.). Dock är det format ungefär som ett litet B. och är därför knepigt nog.
Jag försökte få igång ikeas planeringsprogram, men det vill sig inte. Antingen öppnar det inte alls, eller så öpnar det, men man kan inte göra något.. Jag ska testa igen, men har inte så stora förhoppningar.
Har du möjlighet så kan du ju gå till ikea och boka tid med en köksnisse. Man behöver inte nödvändigtvis köpa deras kök men det är ett bra ställe att börja.